Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 7 October 2011

WTF : Peminat Superman Membuat Pembedahan Untuk Mirip Rupa Superman di Filipina (8 Photos)

Herbert Chavez seorang peminat kipas susah mati superhero Superman berasal dari Filipina telah membuat pembedahan plastik supaya dia boleh mirip rupa superheronya itu. Lelaki yang berusi 35 tahun ini telah menjalani beberapa pembedahan plastik dari dagunya sehinggalah ke kakinya. Bukan senang untuk mirip rupa Superman kerana dia telah menjalani pembedahan sejak dari tahun 1995. Tetapi seorang psikiatri menyatakan besar kemungkina Chavez menghidap penyakit yang terlalu obses dengan perubahan komestik pada badannya. 
Jadi apakah dia mirip Superman sekarang?

 

dailymail

10 comments:

♕ Kyosuke Damon ♕ said... Best Blogger Tips

wow obsession beyond the thoughts ! haha

Maya Lisa said... Best Blogger Tips

badan tak tuff ! haha

minoari89 said... Best Blogger Tips

segak noh..tp kena tlg org selalu la..

is_isaac said... Best Blogger Tips

haha..superman cam perut buncit je tuh, tapi ok lahh..
badan je tak cm superman! hihii~ kelakar!

L said... Best Blogger Tips

LOL obses giler > u < haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah mcm yah dah aku tgok..kesian

noorniey Azman said... Best Blogger Tips

pendek!

Anonymous said... Best Blogger Tips

pic no1 tu ensem sangat lps opret. pic yg lain2 biasa jer. yg no2 last tu suar dia longgar. hahaha...

Anonymous said... Best Blogger Tips

no comment!!!! speechless

Anonymous said... Best Blogger Tips

muke gay!!!haktuiihhh!!!!!hahahahahahha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...