Kongsikan Entri Kami

Wednesday 5 October 2011

Kesian : Wanita Ini Tidak Boleh Menyimpan Lemak Di Badan


Wanita bernama Carole French ini mengalami mimpi ngeri apabila berat badannya tetap 38.1 kilogram meskipun dia makan pelbagai jenis makanan. 
 
Ibu kepada dua cahaya mata ini merupakan salah seorang daripada dua individu di dunia yang dikesan mengalami masalah badan mereka yang tidak boleh menyimpan lemak.

Disebabkan terlalu kurus, French, 50, perlu memakai pakaian saiz kanak-kanak berusia 10 tahun. Menurutnya, ekoran badannya yang terlalu kurus, orang ramai menganggap dia menghidap anoreksia.

"Saya makan seperti seekor kuda. Saya tidak pernah tidak makan," katanya.


Dia berkata, ramai orang memberitahunya bahawa dia seorang yang bertuah kerana tubuhnya yang kurus. Semasa dia berumur 13 tahun, berat badannya cuma 25.40kg menyebabkan ibu bapanya berasa yakin dia mengalami masalah pemakanan.


p/s : Bagi yang banyak lemak tu, bersyukurlah.. kerana anda seorang yang beruntung.. Hehe


Sumber: BLY



4 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

amek lemak aku la sikit :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku ngan rela hati nak sedekah kan lemak aku yg berkilo2 ney.hahahhaha.........

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak lucu pon..Bodoh!

Anonymous said... Best Blogger Tips

syukurnya dilahirkan normal mcm ni. wlaupun kdang2 bisng nk kuruskan bdn. tmbah2 kat pipi ni hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...