Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 26 October 2012

WTF : Kekejaman Guru Mendera Kanak-Kanak Tadika Di China (8 Gambar)


Gambar diatas telah tersebar di China yang menunjukkan seorang guru tadika menarik telinga seorang kanak-kanak yang sedang menjerit sehingga terangkat. Guru berusia 20 tahun yang bernama Yan Yanhong mendakwa dia dan muridnya hanyalah bergurau setelah gambar ini tersebar. 

Namun setelah disiasat, terdapat lebih 702 keping gambar lain yang menunjukkan Yanhong sedang mendera muridnya. Terdapat gambar kanak-kanak dengan baldi diatas kepala, mulut dilekatkkan dengan pita pelekat dan ada juga murid yang kepalanya dimasukkan ke dalam tong sampah. 

Bukan itu sahaja, terdapat juga gambar yang menunjukkan botol-botol arak kosong yang ditemui di rak buku Yanhong di dalam kelas. 


Pada mulanya, Yanhong mempertahankan perbuatannya dan mengatakan bahawa beliau menganggap muridnya sebagai kawan baik dan hanya bergurau. 

Belaiu berkata, ‘Saya hanya mahu mengambil gambar. Selepas ambil gambar, saya terus meletakkan budak itu kebawah'.


Biro pendidikan tempatan telah mngeluarkan kenyataan yang Yanhong telah dipecat dan sekolah tersebut juga telah didenda.







p/s : Haramjadah punye cikgu.. 

Sumber : Here

17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sgt keji

Anonymous said... Best Blogger Tips

Teruknye..cekgu pun dress mcm pelacur

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo cmni la punyer cun cikgu...
aku rela kne denda dan diapa apakan oleh cikgu ni...aghhhh fap fap fap

hibnuyaman said... Best Blogger Tips

tu psal lh dh minum arak...cikgu tu mau try drunken master ngan murid die

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ya Allah , aku tak ley bayang cikgu uhh tarik telinga budak tu smpai terangkat . aku kne tarik sikit pon dah sakit .. Ya Allh kejamnyee =.=''

Anonymous said... Best Blogger Tips

cinet

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak yah tgk jauh2, kat msia pun ada jak kes cikgu tampar budak tak baca doa kat kampung

Nurmujahidah Ismail said... Best Blogger Tips

tak nak jadi ckgu yang macam ni nanti,, nauzubillah,,,

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

apsal sial sangat cikgu2 yang kejam tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

cikgu2 made in China memang berperangai mcam org tak bertamadun. Mcam seorg cikgu made in China kat skolah aku. Berlagak pandai.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni bkn cikgu ni sondal la

Anonymous said... Best Blogger Tips

haram J cikgu nih

japar said... Best Blogger Tips

bawak cikgu ni kat aku, tau lah aku dendanya.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku nk rogol pn tak lalu la.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ikut hati..aku tetak ala mona fendy..biar mampus pelacur sundal nih

Boom sale power said... Best Blogger Tips

ta ksian kew tgok bdak tuu

akmall said... Best Blogger Tips

apa kata buat hukum hudud kat cikgu ni.. suruh mak bapak budak tu,, 'bergurau' tarik telinga cikgu tu.. tengok gurauan tu best ke tak..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...