Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 22 October 2012

OMG : [Video] Pemain Bola Sepak Dilempar "Bom" Di Cyprus


Description kat video tulis bom. Tapi akau rasa macam mercun je.. Jenis mercun besar macam mercun bla atau botol.. Tapi efek kat pemain itu agak tragik la. Aku tak pasti injured ke tidak.. tapi macam sakit telinga je.. korang tengok la sendiri..


p/s : Nampak macam berlakon pun ade jugak.. hehe.. 

Sumber : Here

5 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

No komen.

Anonymous said... Best Blogger Tips

pegawai perubatan kuat2 belaka yer.. sorg je yg injured. tp pemain2 banyak yg guling...
konfem berlakon kuat. macam team kelantan ari tu

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

asalnya nak berlakon je, sekali kena baling bom terus bangun

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaha...ade org xpuah hati lagi ka...,SELANGOR dah kalah...pilih la ATM...,ATM dah kalah...kutuk lak...tumbuk konek org xpe lak....boooooo=o= nak menang main sendiri laa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon atas aku 12:25,
Aku anon no.2 yg komen tu.. dan aku bukan org selangor.. terima kasih :) :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...