Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 22 October 2012

Cute : [Video] Apabila Ibu Kucing Susukan Anak Landak


Di sebuah kampung, seekor ibu landak telah mati dan meninggalkan empat ekor anak yang masih kecil dan masih menyusu. Namun seekor kucing yang bernama Sonya telah mengambil anak-anak landak itu sebagai anak angkatnya dan menyusukan anak landak tersebut. Sonya juga mempunyai seekor anak yang masih kecil. Begitulah ceritanya. 


p/s : Comel la pulak anak landak nih.. 

Sumber : Here

7 comments:

are din said... Best Blogger Tips

:)

Anonymous said... Best Blogger Tips

anak susuan -castelo 1st-

Anonymous said... Best Blogger Tips

ohh , terharu nye . sedang kan binatang boleh kesian dan berkongsi menyusukan anak binatang lain ,ini kan manusia . da dapat anak , di campak nye , di buang nyeee . sedihh nyee . manusia yg mcm tu patut duduk dengan bnatang utk belajar erti kasih sayang terhadap ank !

Anonymous said... Best Blogger Tips

comel ny ank sonya tu...

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

dah besar nanti anak landak ni tercocok mak kucing dia tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

tersenyum aku tengok video ni ... comeii sgt
-sha-

Anonymous said... Best Blogger Tips

soo cutee...!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...