Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 27 October 2012

Serius : "Tangga Ke Syurga" Di China? Tangga 300 Kaki Dibina Di Linzhou (5 Gambar)

"Tangga Ke Syurga" Di China? Tangga 300 Kaki Dibina Di Linzhou.
Kini mereka yang ingin mendaki gunung Taihang tidak perlu lagi memanjat gunung untuk sampai ke puncak tetapi hanya menggunakan tangga setinggi 300 kaki. Tangga ini dibina untuk menarik pelancong ke kawasan tersebut di mana orang ramai boleh menikmati keindahan alam semulajadi di puncak tangga ini.  

9 comments:

...silent hils... said... Best Blogger Tips

jom kta pergi surga baby

Anonymous said... Best Blogger Tips

sapa 1st dia pondan

Anonymous said... Best Blogger Tips

sapa second dia suka sondol dan disondol bontot oleh pondan

Anonymous said... Best Blogger Tips

pergh..sampai atas..keting da jadi cam chong wei..style ar..adoihai budak2x atas ni..maen kutok2x..aperlar..

Anonymous said... Best Blogger Tips

sape komen atas aku berak xbasuh

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

macma takut je nak naik

Nurul said... Best Blogger Tips

pergh.. mmg tak naik la.. gayat!!! naik tangga pili air je pun dah pening2 nak pitam ini kan tangga y macam ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

cam citer dragon ball jah.. naik atas jumpa kucing

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha..nilah senarai top 3 tempat yang paling bagus and bijaksana bagi sape-2 yg terfikir untuk membunuh diri sekali gus mati katak.kehkehkeh...x yah takut.tamgga ni kan menuju ke syurga,so x yah takut!!


-AKU GURAU_JER-

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...