Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 26 October 2012

Kesian : Penarik Beca Mendukung Anak Berusia Sebulan Sambil Bekerja (2 Gambar)


Seorang penarik beca di India, Bablu Jatay terpaksa membawa bayinya yang baru lahir bersama-sama ketika beliau keluar mencari makan. Isterinya telah meninggal ketika melahirkan bayi tersebut. Beliau juga tidak mempunyai saudara mara dan tidak mampu untuk mengupah seseorang untuk menjaga bayinya. 


p/s : Kesian... kita? Hanya perlu mendukung iPhone @ Galaxy S3 di dalam poket ketika waktu kerja.. 

Sumber : Here

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian :-(

Anonymous said... Best Blogger Tips

ya allah..sumpah aku kesian giler...

meil kamil said... Best Blogger Tips

serius kesian..tabah kan la hati dia..at least dia sanggup juga jaga baby tu dari yg buang bunuh ja...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tul,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

harapnye si anak yang didukung boleh mendukung si ayah satu hari nanti. sesungguhnya setiap benda yang terjadi ada hikmah, semoga mereka mendapat hidayah dan rahmat Allah swt.. jgn miskin di dunia, di akhirat juga miskin...ya Allah, kurniakanlah kesihatan yang baik kepada si ayah yang tabah ini, semoga kehidupan mereka anak beranak lebih baik hari demi hari. dan kurniakanlah hidayahMu kepada nya supaya dapat memeluk dan beriman dengan agamaMu, supaya mendapat keredhaan Mu, jangan di siakan kebaikannya Allah..,aminn ya rabb.

-zubair-

Anonymous said... Best Blogger Tips

amin

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau kat malaysia...ada anak kena buang merata-rata..

hudud...solution

hibnuyaman said... Best Blogger Tips

laknatkan kepada sape2 buang bayi tu,tengok lelaki tu sanggop bawak bayi sambil cari makan,aku mau kerajaan hukum gantung or bunuh saje sesiape yang buang bayi ni sumpah!!!..woi kerajaan bila lagi nak bunuh pembuang bayi durjana laknat wajib mampos nih tolong lah laksanakan segera aku dh lemas dengar news fasal buang bayi nih...sial lh wei!!!

ilyiana adi said... Best Blogger Tips

Aminnn

Anonymous said... Best Blogger Tips

@hibnuyaman

eh tak boleh, pembuang bayi ni ada mase depan yg cerah, jd takle hukum dorang.

*ayat sarcastic giler*

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

sedihnya tengok penarik beca dokong anak tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

bapak contoh seluruh dunia

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni bapak yang champion

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...