Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 26 October 2012

OMG : Budak China Kaya Dengan DSLR Mereka (10 Gambar)

Baru-baru ni sebuah website di China telah mengupload gambar pelancong iaitu anak-anak orang kaya di China bersama DSLR milik mereka.  Majoriti mereka menggunakan kamera jenis Nikon dan Canon yang mahal. Bukan ke diorang ni protest barangan Jepun ker? Jom layan gambar kat bawah ni... 


p/s : Masa aku sebaya diorang ni aku main kamera lipat dengan kertas je.. 

Sumber : Here

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st? bongok!

Anonymous said... Best Blogger Tips

wow..bile la boleh dpt 1 ni... huhu

Anonymous said... Best Blogger Tips

so?

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

hokaloh semuanya photographer wannabe je

Anonymous said... Best Blogger Tips

canon dan nikon kan yg terbaik kualiti gambar nye

Anonymous said... Best Blogger Tips

kamera kertas? aku pon sama..zaman dah berubah admin

Anonymous said... Best Blogger Tips

sama la kamera kertas je..ni mesti dslr made in china gak ni..copycat kot

Anonymous said... Best Blogger Tips

pic no3 last tu bodoh!

Anonymous said... Best Blogger Tips

cam bodo dgn camera jak..baik bawa lens yg pendek je..ni pakai zoom lens pastu fokus depan tingkap..bodo bodo bodo bodo bodo bodo bodo..

Anonymous said... Best Blogger Tips

orang yang comment 1st, 2nd, 3rd ialah anjing bodoh, tolol, bengong

Anonymous said... Best Blogger Tips

apesal la aku rase dorg ni semue bangang2

Anonymous said... Best Blogger Tips

camera dslr ni made in china walaupun canon n nikon, not japan....

Anonymous said... Best Blogger Tips

protest apenye....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Muka anak2 cina tu semua Noob2 belaka. Plus Nyampah aku tgk. Shit. Bawak lens Tally buat ape? Bukan nak snap orang main bola or pemandangan dari atas bukit. Bodoh! Nilah bila dah kaya, main beli je, tapi tak tau fungsi, makanya, jadilah si bodoh cam anak2 Babi Putih seperti dalam entry di atas.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau macam "soh haii" taik kambing....senang2 ko cakap cina,itu babi lagi bijak dari ko punya bangsa......"tai lin ngong".....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...