Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 27 October 2012

Cool : Cara Membuat Bongkah Emas Yang Asli Di Austria (11 Gambar)

Cara Membuat Bongkah Emas Yang Asli Di Austria bertempat kat kilang Ögussa GmbH.
Ini yang asli dan kini banyak juga yang palsu, jadi berhati-hati bila beli emas ye.


8 comments:

ginger said... Best Blogger Tips

waaau...

Anonymous said... Best Blogger Tips

fap

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku nk satu bar tu pun dah cukup..

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

rasa2 pekerja kilang tu ada tak rembat sikit emas?

Anonymous said... Best Blogger Tips

aik..aku 1st??haha..bangga dowh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku rasa mesti ade..ialah,setiap hari dok tengok emas 2 sampai bila tengok orang pon dah nampak cam emas.tapi aku rasa mula-2 je dia jujur,tapi bila dah lam-2 tu rasa amanah dalam diri 2 dah x de kot...just dari pandangan aku.bukan menuduh atau membuat fitnah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Emas perlu dibakar pada suhu 1063 darjah celcius utk mencairkannya.

Anonymous said... Best Blogger Tips

x bule la bro, diorg masuk kilang kluar kilang kena periksa ada scanner utk scan logam

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...