Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 25 October 2012

OMG : [Video] Guru Tadika Tampar Murid 120 Kali Dalam Masa 30 Minit


BEIJING: Seorang guru prasekolah didapati mendera muridnya dengan menampar serta menendang mereka berkali-kali.

Perbuatan kejam itu terbongkar selepas aksi guru terbabit dirakam kamera litar tertutup (CCTV) yang dipasang di sebuah pusat pendidikan di Taiyuan, utara Shanxi.

Melalui rakaman video selama 30 minit itu, guru terbabit dilihat menampar empat muridnya lebih 120 kali apabila mereka gagal menjawab soalan diberi. Insiden itu disiasat selepas seorang daripada bapa murid terbabit - cuma dikenali sebagai Han kehairanan apabila muka anak perempuannya merah dan bengkak.

Media semalam melaporkan, Han pergi bertemu pentadbiran prasekolah berkenaan dan menuntut untuk melihat rakaman CCTV di situ. Menurut Han, melalui rakaman berkenaan, dia melihat anaknya serta tiga kanak-kanak lain menjadi mangsa dera seorang guru.

“Dalam tempoh setengah jam, guru wanita terbabit menampar anak saya 43 kali, selain menendangnya dua kali,” katanya.


Mengenai tiga kanak-kanak lain, Han berkata, mereka masing-masing ditampar 43, 27 dan 10 kali dalam tempoh sama.

“Wanita itu tidak sepatutnya menjadi guru. Dia bukan manusia, tetapi jembalang!” katanya.

Menurut Han, bukan sekali anak perempuannya pulang dengan muka merah dan membengkak tetapi menyangka ia disebabkan kecederaan ketika bermain. Melalui rakaman itu, Han berkata, guru matematik terbabit meminta anaknya mencampurkan dua angka lebih daripada 10.

Apabila anaknya mengaku tidak tahu, guru terbabit menamparnya. Sementara itu, media China melaporkan, guru wanita itu kini dipecat dari sekolah berkenaan. 



p/s : Haramjadah punye cikgu.. 

Sumber : Here

8 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

cikgu..oh gikgu... kenapa engkau bengong..
mcmana cikgu tak bengong, pelajar bawak hp... pelajar bawak hp...hahahaha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

cbe test cikgu tu kne tmpr lakk..

Anonymous said... Best Blogger Tips

sedap ni kalau dapat pelempang balik cikgu ni laju2 120kmj.. pergghhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

cikgu haram jadah

Anonymous said... Best Blogger Tips

stress lak tgk vdeo ni....rse cm nk pnmpor muke ckgu tu jgk..meh ak tmpor laju2,debik,tmbuk sket muke ko,tgk sakit ke x...dasar pmpuan sakit jiwa.stress,stress

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

sial gila cikgu yg kejam tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalau ada ckg macam ni kat malsyisa jom tampar ramai2

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku pelik lah asal diorang tak buat apa2 tindakan selain dari pecat!? Macam sebat ke masuk penjara?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...