Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 22 October 2012

Cun : Megan Edwards, Awek Baru Usain Bolt (4 Gambar)


Mengikut maklumat yang diterima, lelaki paling pantas di dunia, Usain Bolt dikatakan telah mempunyai seorang teman wanita yang juga merupakan atlit junior Britain, Megan Edwards.

Bolt dan Edwards pertama kali bertemu ketika kedua-dua mereka menjadi model bagi sesi fotografi memperagakan jersi Olimpik pasukan Jamaica sebelum acara sukan tersebut bermula.

Menurut sumber daripada The Sun, Bolt telah meraikan kejayaannya dalam meraih tiga pingat emas di acara sukan Olimpik bersama dengan Edwards.

"Semua orang cuba mendekati beliau, tambah-tambah golongan gadis-gadis. Tetapi Usain hanya mempunyai mata untuk seorang gadis sahaja pada malam itu dan ia adalah Megan. Megan berada bersama Usain sepanjang malam."

Edwards, seorang atlit junior daripada Kelab Olahraga Dartford Harriers, merupakan gadis yang sangat bertuah. Bolt kini dianggarkan bernilai kira-kira US$35 juta dolar.




p/s : Tgk jauh macam cun.. bila dekat biase2 jer.. 

Sumber : here

9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st la pulok..ha3

Anonymous said... Best Blogger Tips

2nd xcun pon..puihh

Anonymous said... Best Blogger Tips

klau mcm tu kena tgk dari jauh je la.nk main camne??

Anonymous said... Best Blogger Tips

same la mcm admin..tgk jauh mcm cerdik je..tgk dkat,mcm.............(sila smbung)hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

bangang mcm anon kat ats aku ni...kalo dh cerdik sgt buat blog sendiri la...jgn nk buat semak kat blog org...nk aku sambung lg x?????

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau tu mcm handsome sgt bodohhhhhh ! muka kau lagi mcm babi . pergi mampos .

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

gambar no.2 pompuan tu mcm tak pakai bra je

Anonymous said... Best Blogger Tips

noob gile seks, wei noob! letak la post pasl seks kompom laku blog ko

Anonymous said... Best Blogger Tips

Padan la usain tu nak cun mane lg,,tp sian kat awek dia usain main mesti laju mcm dia lari skejap je dah climaks hahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...