Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 21 October 2012

OMG : Festival Vegetarian Yang Sangat Extreme Di Phuket (18 Gambar)

Phuket Vegetarian Festival ialah sebuah acara tahunan yang disambut pada bulan kesembilan kalendar Cina. Ketika festival ini berlangsung, penduduk berbangsa Cina di Phuket akan mengamalkan diet vegetarian yang ketat selama 10 hari. Ritual penyucian akan dijalankan di kuil dan tokong dan pelbagai aksi extreme ditunjukkan sepanjang festival ini.

1129 Extreme Vegetarian Festival289 Extreme Vegetarian Festival347 Extreme Vegetarian Festival433 Extreme Vegetarian Festival532 Extreme Vegetarian Festival631 Extreme Vegetarian Festival728 Extreme Vegetarian Festival828 Extreme Vegetarian Festival926 Extreme Vegetarian Festival1028 Extreme Vegetarian Festival1130 Extreme Vegetarian Festival1226 Extreme Vegetarian Festival1324 Extreme Vegetarian Festival1422 Extreme Vegetarian Festival1521 Extreme Vegetarian Festival1619 Extreme Vegetarian Festival1718 Extreme Vegetarian Festival1817 Extreme Vegetarian Festival

p/s : Pergh.. dah macam thaipussam lak.. 

Sumber : Here

11 comments:

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

admin x prnah pgi thailand ke?? Ksian....sia2 je jadi orang kelantan........

Anonymous said... Best Blogger Tips

apsal ad pistol lak?
-hazeal poyo-

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

sebab dia ada pistol la....bodo....ko ni konpom x sekolah.....

ilyiana adi said... Best Blogger Tips

Aku scandal ni pon bangang gak

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku skandal nie lg kesian.,,,miskin sgt...xpenah belajar kot..apa kaitan thailand ngn kelantan..bo0o0o..nmpak sgt hang bodo mcm lembu..babi cerdik lg dri hang....

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

sebab pistol tu bapak dia punya

Anonymous said... Best Blogger Tips

menyeksa dri sndri prbuatan yg bongek

Anonymous said... Best Blogger Tips

nice edit

Mama HannahHakimHayfa said... Best Blogger Tips

yang macam X-Men tak de ker?...

Anonymous said... Best Blogger Tips

all of people in the pic really stupid fool like a pig..wtf

humiliation said... Best Blogger Tips

edit pantat mak kamu anom..cikit2 edit..aku pnh tgok la sume ni...butoh ko la edit anom 21:20

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...