Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 7 March 2013

WTF : Apabila Pemandu Lori Marah Kerana RON97 Naik Harga Di Facebook (2 Gambar)

Apabila Pemandu Lori Marah Kerana RON97 Naik Harga Di Facebook.
Memang patut dia marah sebab petrol naik tetapi biar la logik sikit, Lori siapa di negara kita guna RON97. Memang mantap lori tu dan laju lori tu gerak. Kalau nak tipu, biarlah logik sikit. Apa komen anda??



42 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ude: first laaa. tapi umno memang bodoh !

Anonymous said... Best Blogger Tips

bkn pakai diesel ke ??..hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

first

Anonymous said... Best Blogger Tips

x mustahil..kawan sy pengusaha pasar mlm pon ckp kenaikan myk even ron97 akan effect pd hrga brg dan mknn...sbb kbykan lori industri pki diesel,tp bos diorg pki ron 97...kira berkait rapat jgk tuh...hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu lori zaman bila ngok pakai diesel. sekarang lori keluaran baru. semua pakai ron97. kau jangan buat macam kau tahu

Anonymous said... Best Blogger Tips

gila babi bodo

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

LORI BARU MMG PAKAI RON 97. BARU SEDAP RACE. KALAU TAK SLOW!!!

#BANkami


Anonymous said... Best Blogger Tips

BABI...SIAL KO...CAKAP UMNO BODOH...KO LAGI BABI SIAL BODOH...

Anonymous said... Best Blogger Tips

LORI YG PAKAI DIESEL TU LORI SATU MALAYSIA.JALAN 2 KM DH PANCIT HAHA.BAWAH NI SUME ANAK HIKAN ROSMAH.LAYANNNN

Anonymous said... Best Blogger Tips

bdk POLI. patut la mentaliti pon. .haktui

Anonymous said... Best Blogger Tips

#salahBN

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalau ludah ke langit... Kenalah muka tu balik

Anonymous said... Best Blogger Tips

Errhh lori msia bukan pakai minyak gas ke??!?!? Bala tu balaaa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

muahaha...

Anonymous said... Best Blogger Tips

lori pkai petrol lg laju?

ultramanjuga said... Best Blogger Tips

apa yg nak riuh RON97 naik.. biar la kan majoriti yang pkai RON 97 semua kereta mahal tak pun singapore. biar singapore rasa nikmat minyak mahal, ni tau balun minyak malaysia je.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Maybe admin perlu belajar the art of sarcasm

Anonymous said... Best Blogger Tips

Contoh salah seorang pakatan haram pkr yg bagang bercakap, ikut sedap mulut dia je, samala dgan abang idol (idola) anuar si kaki bontot. Org dah menyampah dah oiiii.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kt lua negara most kete pakai diesel la skrg bangang.ni pulak lorry.nak pakai ron97.ape ke bodoh la manusia skrg ni.kete bmw pun diorg recomended diesel.oh lupa.pengetua skolah org pkr ni dari darjah 1 smp la grad sume bang nuar je.padan la pemikiran kontot.buat review dulu brah.bia kita bodoh.tapi jangan menunjuk sgt bodoh nya tu.btw, U ULANG I SAMAN.SERIOUS,U ULANG I SAMAN.

Anonymous said... Best Blogger Tips

mamat tu ludah kat mentaliti beruk mcm ko.gila lori pakai ron97.

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahahahahha...lori bapak dia pakai ron97.. hahahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tang plek2 jak eih,,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nampak sangat orang2 PR bangang... konon2 Anwar korang tu bagus sangat la eyh?Penjilat lubang jubor anwar

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kahkahkah....lawak mmg lawak... Bodo lama xilang lagi bodo br timbul...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Korg ats ak sume poyo..da la xensem..ak llki macho semalaya

Anonymous said... Best Blogger Tips

KORANG SEMUA BABI BODOH SIAL .HAHAHAHAHAHA

Anonymous said... Best Blogger Tips

BODOH GILE BUDAK NIH
PENCACAI BONTOT

Anonymous said... Best Blogger Tips

jadi ko suka la minyak ron 97 mahal..ada gak org bangang cam nie..bagus.....yg miskin pakai barang murah je kan...pm ape nak heran dia ada kad minyak inden shell percuma gosok dan tuang...yag bayar korang ha..ha... semua ini poyo

Anonymous said... Best Blogger Tips

Wahh.. Byk btol anjing umno kt cni.. Dah kne sembelih pun x reti2 lg.. Dasar anjing korupted... Puiii...

Anonymous said... Best Blogger Tips

MACAI UMNO SUKA HARGA MINYAK NAIK.. APA KENA MENGENA DGN ANUAR HARGA MINYAK NAIK.. BODO LA MACAI,

Anonymous said... Best Blogger Tips

lori anuar yang disanjung aje pakai ron 97.. dia nak cepat gi ceramah sebar cita karut dia tu.. lori angkat barang pakai diesal la..

Anonymous said... Best Blogger Tips

xkisah la lori ke ape.. msalahnya ron97 naik.. ko suka ke? apa ko untung?

Anonymous said... Best Blogger Tips

UMNO BODOH LEMBU..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mana lori pkai ron97.. skrg dorng pakai ron99.. amacam ada bran? PKR bangang..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Harga minyak naik = harga barang naik
Harga minyak turun = harga barang tidak turun

Anonymous said... Best Blogger Tips

Woi Bodo. kalau da dasar bodo tu bodo jgk. kalau nk betul tu, bende yg tak betul pon ckap betul. ini la cara permainan penyokong pembangkang. Cakap berdasarkan auta!!!!

Tiada lori yg menggunakan minyak petrol! hanya diesel shj. Pembakaran petrol dlm enjin tak mampu utk menggerakan piston dalam enjin lori KERANA tenaga dr pembakaran petrol lbh rendah dr diesel! org suh belajar pandai2 xnak. mn yg kurang pandai tu, sila la belajar mekanikal

Anonymous said... Best Blogger Tips

engko tu babi PKR!!! sokong sgt anuwar aljuburi main bontot. dasar kelentong kuat. dan ko adelah antara penyokong yg bodo tuk pertahan kan si juburi....

Anonymous said... Best Blogger Tips

mentaliti korang nak serang dsai hanya isu lucah..bontot,jubor semua nak sebut...kalau tuduhan tu kena kat diri sendiri baru tau

Anonymous said... Best Blogger Tips

bihtu, mentaliti kerajaan zalim tu mende, ko rasa dizalimi ke? hidup keluarga ko tak selamat ke di malaysia ni?
tak reti bersyukur langsung.

Anonymous said... Best Blogger Tips

lori pkai ron97???
hahahaha.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Menyalak!
Umno , Pas , Pkr .. majoriti org melayu
org cina, org india dok tambah sikit2 kasi rasa..
wahahahahaha.. mereka tepuk tangan lihat pencacai politik melayu gado sesama sendiri.

Homestay Ria said... Best Blogger Tips

hehehe... sian dia. lorry sendiri ke? kalu lorry tuan dia, dia xyah pikir. Gov naik minyak untuk kereta besar, pelancong dll n bagi BRIM. so lebih fokus subsidi.

--------------------------------------------------
Jom bercuti di Bukit Gambang - homestayria.blogspot.com

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...