Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 28 September 2013

Superb : "Lernstift", Pen Yang Akan Bergetar Apabila Tersalah Eja (8 Gambar)


Apabila kita menaip menggunakan komputer pasti kita tidak perlu risau akan kesilapan ejaan kerana komputer akan memaklumkan kepada kita kesilapan berkenaan. Tapi bagaimana pula jika kita menulis menggunakan tangan? Lernstift dapat menyelesaikan masalah berkenaan. Pen pintar ini direka khas untuk memaklumkan apabila berlaku kesilapan ejaan dalam penulisan anda. Pen ini akan bergetar apabila kesilapan ejaan dikesan. Jom kta tengok..








Sumber : Here

17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st..

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st.. v2

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st.. v3

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st.. v4

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st.. v5

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st.. v6

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st.. v7

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st... v0.1

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon atas aku mroyan bini lari ikot benggali roti... punce dketahui punai longlai

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku org kmpung....................... org bndar jahat.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

bagus lah,kalo pen tuh terkena air yg tertumpah,mati sia-sia jerr :(

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo pen tu jatuh atas btg pelir kau mati pucuk!
kesian awek kau cuma bulih tgk aja... rasa tak leh... tak feel.. mcm lahanat!
abah kau mati pucuk sbb pen ni la !

gaban power said... Best Blogger Tips

console Sony ps ak pn bergetar jgk klu bom meletup.xbrenti lak tu,lg dasat

Anonymous said... Best Blogger Tips

Rasakan lah nikmatnya getarannya bila diJolok lubang depan atau belakang. Ah....hhh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

julok dubor abah kau dgn btg mop!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahahaha..cibai

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 23:17 nk mati silakan... jgn nk slhkan pen la pe... pkai btry 1.5 Vdc je pun.... celah mana mati..... ko nati pucuk db kcik2 suka mlancap... abah ko jntan dayus

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...