Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 22 September 2013

Cool : Sekitar Festival Perkhemahan Antarabangsa 2013 Di China (5 Gambar)

Sekitar Festival Perkhemahan Antarabangsa 2013 Di China.
Untuk tahun ke enam berturut-turut, festival perkhemahan antarabangsa ini masih diteruskan dan tahun ini seramai 15,000 orang yang menyertai festival ini. Lokasi festival adalah di Gunung Wugongshan, Jiangxi. Kawasan ini dipilih kerana kawasan ini mempunyai bentuk muka bumi yang sesuai dan keindahan sekitar juga tidak dapat dipertikaikan. Pelbagai aktiviti sepanjang festival termasuk campfirem rock climbing dan tug-of-war. 

9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau lahanat yg 1st sekali!

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuuu terujanya saya mendengar anon atas mencarut... anda nampak sangat cool bila mencarut lahanat, abah kau, etc.

anda melayu terhebat. teruskan.

Anonymous said... Best Blogger Tips

best betul camping beramai-ramai....awek pun ramai!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Xpyah nk ckp mlayu mcm2..... ni mysia tanah mlayu..... suka ati kami nk bsuara apa..... slain dri org mlayu di mlysia ni..... anda siapa,,,,, apa beza anda dgn bangla nepal myamar negro kt mlysia ni..... klu tau numpang duk diam2..... xpyh nk bunyi2 sngt.... org mlayu kini lbh bdiam diri n bnyak bsabar spaya xde kekecohan..... kami ank mlayu bangsa mlayu dri smenanjung smpai sabah swak kami ble trima anda sbgai pnumpng wlpun anda dh buat cm ngara sndri n rebut kuasa dlm ngara.... mlayu msh diam... anda jgn tlmpau bnyak bunyi.... wlpun guna name anony tu ble dtect cm kacang anda dmana.......

-senior it progrmer -

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 22:48 keturunan paling hina di dunia keturunan paling hina di dunia keketurunan paling hina di dunia keturunan paling hina di dunia keturunan paling hina di dunia keturunan paling hina di duniaketurunan paling hina di dunia keturunan paling hina di dunia keketurunan paling hina di dunia keturunan paling hina di dunia keturunan paling hina di dunia keturunan paling hina di duniaketurunan paling hina di dunia keturunan keturunan paling hina di dunia keketurunan paling hina di dunia keturunan paling hina di dunia keturunan paling hina di dunia keturunan paling hina di duniaketurunan paling hina di dunia keturunan paling hina di dunia keketurunan paling hina di dunia keturunan paling hina di dunia keturunan paling hina di dunia keturunan paling hina di duniaketurunan paling hina di dunia keturunan keketurunan paling hina di dunia keturunan paling hina di dunia keturunan paling hina di dunia keturunan paling hina di duniaketurunan paling hina di dunia keturunan paling hina di dunia keketurunan paling hina di dunia keturunan paling hina di dunia keturunan paling hina di dunia keturunan paling hina di dunia keturunan paling hina di dunia keturunan paling hina di dunia

Anonymous said... Best Blogger Tips

wei...hampa semua ni kalau dah tak dak kerja mai isap pelir aku pun ada gak paedahnya..

Anonymous said... Best Blogger Tips

pelir besar tungau suruh abah kau la isap bahalul!

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

comel je khemah warna warni tepi bukit

Terbaru Di Blog : Hanya Di Malaysia Versi Instagram Episode 7

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...