Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 28 September 2013

Genius : Beg Tangan Yang Menyerupai Klip Kertas (9 Gambar)


Beg tangan memang mempunyai pelbagai rupa bentuk dan kegunaannya. Kini terdapat pelbagai rekaan beg yang unik dan menarik untuk menjadi pilihan penggemar beg tangan, contohnya seperti beg tangan yang sangat cool macam lukisan komik yang pernah kami kongsikan dahulu. Kali ini kami nak kongsikan pula gambar beg tangan yang sangat cool menyerupai klip kertas. Jom kita tengok macam mana rupa beg klip kertas ini.









Sumber : Here

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kat mana yea bleh order ni admin? Bekenan plak

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kt kdai sireh linggam.... jgn bkenan linggam dh....nnt klabu asap

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pussy I licking.... cisssss tringat abg banglaku....

Anonymous said... Best Blogger Tips

pussy abah kau bangkai!

Anonymous said... Best Blogger Tips

PENDUDUK GEMPAR APABILA MENEMUI RATUSAN TAPAK KAKI BIGFOOT DI KUALA PILAH. APAKAH MAKHLUK MISTERI ITU ?? Baca dan Lihat Di Sini : http:// kisahbest.my/ 2013/06/ ... Continue Reading

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

beg macam ni murah je, tapi bila tepek jenama birkin terus jadi mahal gila babi

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

jap lagi akan keluar ciplak nyer kat China. :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Effi Obefiend @1Obefiend 36m
Orang PAS ni tak abih abih tunjuk gambar rumah
pemimpin dia. Zuhud la apa la. Macam la itu AJE rumah
dia miliki.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau mnyalak apasal anon 11:10,ok mybe ko skrang tggal kt rmah placuran kot.pmimpin bn x knal ko pon.kesian..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 15:01. Pemimpin pakatan rakyat pun tak kenal kau. Hanya pandai menyalak dlm blog.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 15:01 macai penjilat buntot!
gi mampos la kau!
nanti kau mati masok neraka jahanam!

Anonymous said... Best Blogger Tips

lu konfem masuk syurga?
-tailong

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau masuk mana?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...