Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 26 September 2013

Sadis : Saat Genting Budak British 4 Tahun Bertembung Dengan Terrorist Nairobi (4 Gambar)

Saat Genting Budak British 4 Tahun Bertembung Dengan Terrorist Nairobi.
Elliot Prio, seorang budak 4 tahun dari UK telah menjerit pada terrorist dengan senapang AK47, "Kamu adalah orang jahat, biarkan kami beredar." Terrorist itu membenarkan Elliot , kakaknya 6 tahun dan maknya Amber (yang kakinya ditembak) untuk beredar. Terrorist itu sempat memberitahu Elliot, "Tolong maafkan saya, kami bukan 'monsters'." 

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pundekkkkkkkkk........

Anonymous said... Best Blogger Tips

pundeek tu apa? Adakah ianye sejenis kuih? Mohon pencerahan

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau dah bangang... jgn tunjuk kebangangan! nanti aku kata.. kau bengang! bangang!
pundek tu ialah sesuatu yg melekat pd mak kau lahanat!
abah kau punya nama kunji!
kau punya takde nama sbb kau lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kahkahkah!!! padan muke!! elok bunuh je budak ni....nanti dah besar, dia pulak bunuh org islam.....kecik2 ni patot mampus.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

salam saudara/i terima ksh atas pencerahan itu,tapi kenapa perlu maki hamun? Saudara/i patut jadi contoh tauladan yg baik kpd pengunjung blog ni, ingat saudara/i budi bahasa budaya kita :)











Lu baca ni

Kepala abah kau! Kah32x

Anonymous said... Best Blogger Tips

semiga Allah turunkan laknat dengan segera kepada orang yg suka memaki org lain..aminnn

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau yg minta doa laknat ni pun kena laknat sama!
bodoh kau ni agama tak ajar doa mcm kau ni bangsat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

butuh mak hampa semua

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pundek sjenis mkanan ruji anon 22:21.... ko glap mcm bangla x ble crah dah... abahmu bohjan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Butoh mak ko la... mak ko ada butoh... so abah ko gay.... so lu anak sapa... automatik ko bayi yg org jmpa kt kandang babi 20 taun dlu... mak lu adalh jntan... cek kmaluan mak ko
Sgera.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Butoh mak ko la... mak ko ada butoh... so abah ko gay.... so lu anak sapa... automatik ko bayi yg org jmpa kt kandang babi 20 taun dlu... mak lu adalh jntan... cek kmaluan mak ko
Sgera.

Anonymous said... Best Blogger Tips

semoga Allah menurunkan laknat dengan segera kepada orang yg suka memaki orang lain..aminnn

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 12:35 sngap jubo .. pg fap abah ko atas bwah

Anonymous said... Best Blogger Tips

4 tahun dh berani sound terorist? aku 22 tahun dan masih duduk disini sedang me*****p

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah anon 18:51 dah 62 tahun pon masih me*****p

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...