Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 27 September 2013

Kesian : "Chase" Kucing Comel Yang Tiada Muka (5 Gambar)


Pada tahun 2005, Chase telah terlibat dengan satu kemalangan ketika berusia 4 minggu. Akibat kemalangan tersebut, mukanya terpaksa dibedah. Sekarang dia telah sihat namun kulit mukanya telah berbeza. Dia telah hidup seperti kucing normal tetapi tuannya harus menitikkan ubat bagi melembabkan matanya. 


Sumber : Here

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian nye....

Anonymous said... Best Blogger Tips

:((

Anonymous said... Best Blogger Tips

Adoi ai even binatang pn..tp cume org xde prasaan je yg xde rs kesian kt kucing ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

alah anon atas ni cakap je lebih.
kat tpt dia byk kucing kurap terbniar.. pi amik bela la!
kat sini pura2 kesian! poddaah chiitt!! harg ptuih!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau tau x, anon yg komen atas kau tu, mak kau.. baik kau minta maaf.. x cium syurga nanti tak pasal2...

Anonymous said... Best Blogger Tips

suruh mak kau cium buntut aku la lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mak ko betina gatal.... curang ngn abah ko.... anon 23:16 ko automtik ank haram sb mak ko curang.... punce abah ko punai longlai...... fuck ur fmly.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

mak kau lahanat!

CaTzMeOW said... Best Blogger Tips

kesianye ;(

Anonymous said... Best Blogger Tips

kucing aku xde sebelah mata.

Anonymous said... Best Blogger Tips

selain kucing kau takde sebelah mata .. telur kau sebelah takda!
abah kau takde telur dua belah! haram jadah!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas ni tali pusat dia blum dpotong sejak dlhirkan,hari2 mkn babi,hsap ddah,konek bapok..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 23:45, mmg malang betul lh sapa2 yg kawen dgn ko.akhlak teruk.kturunan yahudi.anak pelacur.aku doakn ko sengsara seumur hdup.kt akhirat nti hrap ko brtukar jadi babi.mak bpak ko jadi anjing.puiihhhhh........

Anonymous said... Best Blogger Tips

tongong korang yg maki hamun ni takde pekdah la bangang!

Doktor Bertauliah said... Best Blogger Tips

IMAM IBNU QASIM salah satu murid senior Imam Malik menyatakan,”Aku telah mengabdi kepada Imam Malik bin Anas selama 20 tahun. Dari masa itu, 18 tahun aku mempelajari adab sedangkan sisanya 2 tahun untuk belajar ilmu". (Tanbih Al Mughtarrin, hal. 12)
#akhlak lg penting dr ilmu, bgla Phd ke apa, xde akhlak samala spt xberilmu :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...