Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 25 September 2013

WTF : [Video] Cara Penangkapan Anjing Liar Oleh Pihak Berkuasa Kajang Yang Kurang Elok

Cara Penangkapan Anjing Liar Oleh Pihak Berkuasa Kajang Yang Kurang Elok.
Video ini telah menaikkan kemarahan ramai pencinta haiwan bukan saja di negara ini tetapi juga di negara jiran. Mereka menyatakan yang pihak berkuasa ini terlampau dengan cara penangkapan mereka. Walaupun itu memang kerja menangkap haiwan liar jalanan tetapi janganlah menyeksa binatang ini sehingga parah seperti dalam video di bawah ini . Video di bawah entri ini. 

Video :

20 comments:

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Pihak majlis daerah kena ambil langkah berjaga-jaga. Anjing liar ni kemungkinan bawa penyakit anjing gila. Mereka tak boleh pegang, kemungkinan kena gigit. Anjing ni lak akan meronta-ronta bila kena tangkap. Biarlah pihak majlis buat kerja. :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg merakam gambar itu juga spesies anjing. terjerit2 meminta perhatian. pathetic.
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

bg je la anjing tu kt dia, bia dia jage... nak sangat bg je dia... bila anjing liar banyak ckp majlis xnak amik tindakan... kt tempat aku, anjing liar xde dah tangkap dah, tembak je terus...

ahmadje said... Best Blogger Tips

mohon anon "abah kau" juga ditangkap dengan cara begini...anon abah kau spesies anjing gila kuat meroyan....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pencinta haiwan konon, kalau kena gigit, dapat pula virus "anjing gila" baru ada akal keling tu!

Anonymous said... Best Blogger Tips

guna la ubat bius . apa bodoh la org semenanjung .

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hbis bius bg anjing tu duk ngn kuarga ko....kwinkan ngn adik ko....

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

hurm..kesian pulak tengok nya

Jemput Singgah: wow #Terrernya Tin Coke

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hurm...kegersangan pulak tengok nya

Jemput lancap:wow#Terernya mak marou lantoi kocok

Anonymous said... Best Blogger Tips

pencinta haiwan pala butohh..!! tak kene tempat la nak kesian, ini anjing liar la binatang.. guna bius bapakk ko, nnt ckp kerajaan jual tender bius kat kroni.. butoh pak hangg la.. mampus biar tembak sume anjing2 tuuu

Anonymous said... Best Blogger Tips

butuh la Anon kat atas aku nih. fapfapfapfapfap!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Betul kata Anon 15.25 kasi tembak je suma hanjing2 tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ramaikan vietnam kat kawasan tu. Pasti akan Kurang anjing kat sana. Cara mudah mengimbangkan ecosystem.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas aku ni pecacai angkat najis hanjing! sebab tu ikut ikut je apa org lain kata mcm barua!
abah kau balaci lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon atas aku pemakan pelir anjing.... pihak bkuasa tagkap suma anjing anon 17:16 ble kerasukan klu x mkn pelir anjing.... x fpt mkn pelir dpt hidu taik pun jd la....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mmg la ksian nk tgk, tp keje diaorg pndai2 la,kita bolh tgkje, kt tpt aku pun lg dasat, aku pnh tgk tembak terus, ada yg sampai terkncing, tp diorg buat keje wktu tgh mlm, ada sivik sketla

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia tangkap macam tu sebab anjing tu tak paham bahasa yang merakam pon dah nak macam anjing la pulak. takkan nak pimpim anjing tu masuk dalam lori ... citt porahh pencinta haiwan konon puuiii

Anonymous said... Best Blogger Tips

guna la jaring senang sikit . apa punya bodoh la orang semenanjing . bodoh nak mampus . ibu bapa bagus anak cam anjing bodoh sangat . orang melayu semenanjing memang bodoh nk mampus .

Anonymous said... Best Blogger Tips

org semenanjing ne tau makei jaring? nya urang nang tongong lahanat!

-abah sarawak!

Anonymous said... Best Blogger Tips

semua bodo n bebal aku je pandai....fapfapfapfapfapfapfap.....lau hari2 mengadap cam tu..x kan nk belai2 kot..wakakak...keje opis pun mengular lebih..sembang kosong ..fapfapfap..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...