Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 27 September 2013

Serius : Jutaan Lada Telah Disidai Sepanjang 10KM Jalan Di Turki (5 Gambar)

Jutaan Lada Telah Disidai Sepanjang 10KM Jalan Di Turki.
Lada ini telah dikeringkan di atas jalan sekitar negara Turki. Bila tengok memang terlampau banyak lada di atas jalan ini. 

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

uishhhh....
are_rave

Anonymous said... Best Blogger Tips

Itu bukan sidai, itu jemur gile..!!!..Isyh budak ni, kecik2 xnak..............isyh!!!

-anon cikgu berahim kajal-

Anonymous said... Best Blogger Tips

sidai itu erti 'cikgu berahim kajal sedang makan babi jantan panggang ketika cikgu tersebut sedang menjimak babi betina'

Anonymous said... Best Blogger Tips

Babi betina adalah mak anon 20:44 sbenarnya..

Anonymous said... Best Blogger Tips

babi jantan lahanat itu ialah anon 07:37!
abah kau pun babi lahanat!

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Tabur cam tu jer tanpa di alas? Pastu dipijak-pijak? :(

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bukan kah yang dijemur tu cili...? Lada rupanya bulat2 kecil...? Cuba buka buku kamus bergambar budak skolah tadika,pasti dpt beza yg mana cili dan yang mana lada...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bagi yg bengap mcm admin tak tahu beza lada dan cili,nak tengok pic nie mcm mana rupa lada...
http://www.google.com.my/imgres?imgurl=&imgrefurl=http%3A%2F%2Fkomoditiindonesia.blogspot.com%2F2011%2F08%2Fmerica-untuk-bumbu-rempah-rempah.html&h=0&w=0&sz=1&tbnid=FJWEB-i1AM156M&tbnh=188&tbnw=268&zoom=1&docid=DovE9jEjZjKcbM&hl=en&ei=kwdIUs6LHorjrAeap4HgAw&ved=0CAEQsCU

Anonymous said... Best Blogger Tips

org yg kata admin bengap aku rase korang yg bengap..ada setengah orang panggil cili tu lada la ngok..sukehati dia la nak panggil pe pon..

Anonymous said... Best Blogger Tips

yang ngok nye admin sebab kata sidai lada.. haa tu yang memang bengap tu.. bukannya tergantung atas tali pon ..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...