Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 25 September 2013

OMG : Saat Cubaan Bunuh Diri Wanita Dan Bayi Di Bukit Puchong (5 Gambar)

SEORANG wanita warga China hari ini mengejutkan orang ramai apabila ingin membunuh diri bersama bayinya di Hotel Sun Inns, Bukit Puchong, Selangor pagi tadi.
Dalam kejadian pukul 9 pagi itu, seorang pegawai dan enam anggota dari Balai Bomba Dan Penyelamat Puchong bergegas ke tempat kejadian sebaik saja dimaklumkan oleh orang ramai. Usaha memujuk wanita berkenaan yang dibuat oleh anggota bomba dan polis akhirnya berjaya mengelakkan sebarang kejadian yang tidak diingini.
p/s: kenapa bunuh diri sering kali menjadi pilihan untuk menangani stress atau kesedihan? Apakah nyawa kita begitu murah kerana senang-senang mereka membiarkan nyawa mereka melayang?

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg last skali tu pn nk bnuh diri gk ke...hakhakhak

Anonymous said... Best Blogger Tips

hanjing btl..ko nak bunuh diri jgn la bw anak tu skali..bunuh diri ko jer la kime

Anonymous said... Best Blogger Tips

yang last sekali tu, sapa pulak, siap tersengih (ngoyin) nak bunuh diri?

Anonymous said... Best Blogger Tips

pic last tu kalo nak bunuh diri.. dipersilakan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

utk pengetahuan saudara-saudari sekalian.pic yg last skali tu adalah penyelamat nyawa dua beranak tu.mula2 laki cina tu pujuk,x jalan,.pastu anggota bomba satu lg pun x jalan,smpai kat laki tu,dia pujuk..rapat terus tangkap suspek dan akhirnya selamat. saya saksi kejadian.tq

Anonymous said... Best Blogger Tips

alhamdulillah. biasela cina :) kbai

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas ni takyah bunuh diri pon tak apa. Pasal kalau kau mati pun... kau tetap bangsat!
abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon abah pemakan babi rupanya...abah ko mati dlm keadan hina....ngah mgolm punai banla tcekik lalu mati.... pas tu bkar....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kau bodo kau bodo kau bodo amek ko pdan muka pdn muka ko jantan dsyus kau jntan dayus.... datang slango wat taik bnda ko.....puiiiih

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas ni mcm pondan!
abah kau dayus!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon atas aku bkn mcm tpi mmg pondan... kaki pelir tadah jubo.... abah menjubo tok ko yg sdng tdo... abah lu hina

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas ni tongong!
abah kau cam kimak!

Al-Yousry said... Best Blogger Tips

Lebih baik kita letakkan diri kita di dalam keadaan mereka. Misalnya, "mengapa wanita tidak memakai tudung, sedangkan dalam Al-Quran dan Sunnah memerintahkan mereka" dan "mengapa masih ramai yang 'berdating' walaupun itu jelas berzina yang amat nyata"?

Saya rasa tidak perlu saya jelaskan isu ini. Ini semua soal KEYAKINAN, yakni Akidah yang membimbangkan dalam masyarakat kita sekarang ini.

Anonymous said... Best Blogger Tips

salah tpt kau ni Yousry...
kau cakap mcm ni kat depan sedara mara kau yg tak pakai tudung la dulu!
ada berani?

8vertising said... Best Blogger Tips

Tekanan hidup.....tiada tempat bergantung harap...tiada wang untuk makan minum...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...