Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 26 September 2013

Serius : Penghasilan Biji Kopi Luwak Yang Mahal Menyebabkan Binatang Terseksa (10 Gambar)

Penghasilan Biji Kopi Luwak Yang Mahal Menyebabkan Binatang Terseksa.
Kopi Luwak adalah sejenis kopi yang sangat mahal. Ianya dihasilkan dengan biji koko yang dikumpul dan kemudian ianya akan dibuka atau dimakan oleh binatang seperti di bawah ini. Isinya kemudiannya akan dijadikan Kopi Luwak. Namun penghasilan ini walaupun sangat lumayan tetapi telah menyebabkan binatang ini sakit dan sengsara. 

17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pundekkkk.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

pundek kakak kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Apa plk kopi orng buat dri bjik koko.. kopi kopi la koko koko la...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kopi yg dihasilkan dpd biji koko ni namanya kote... kau makan!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon atas2 aku pemakan biji kopi lubiawak hsil dri njis kucing.... d mkn mentah untuk ubat sakit mental n punai longlai

Anonymous said... Best Blogger Tips

beginilah rupa orang melayu islam apabila memberi komen2.. :) syukurrr..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kote abah ko la ko mkn ... bru myesal mak ko hbes kmarau mak ko lahanat

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pundek tu sumbat lsm mulot mak ko n pancot ngn kejam...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Akak ko ada pundek... meh aku tgkan.... tutuh jubo akak ko smpai krem

Anonymous said... Best Blogger Tips

Biji mak ko g sdap wat sedut

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tpi pling2 ktrang x hina cm kaum ko jubo mak sndri tme abah ko outstn...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mereka yg suka maki hamun datang daripada keluarga yg bermasaalah. Kasihan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Takdelah seksa mana pun

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak seksa? meh aku kuron kau dlm sangkar takde jamban bg kau mkn biji kote kau nak?
lahanat kau ni! mcm haram!

Anonymous said... Best Blogger Tips

inilah rupanya kalau jadi orang yang tak bertamadun,walaupun xde gambar,tapi dari perkataan yang diguna pun dah boleh tau diorang ni manusia jenis spesis ape..ade je nk buat dosa..buat penat je mak ayah hantar sekolah,bagi makan..kesian..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Siaplh grngn org yg brkomen lgsung xbrtpis..np jd mcm 2????sungguh indh bhasanya...rsa m xpcy bhasa yg snguh luar biasa...dgn mncrutnya...memaki hmun...n lbh mnkjubkn.mk n bpak yg xbrdosa trut jd mgsa..pesl n korg ni..dh xbleh nk komen elok2 ke..

fairuzyusoff said... Best Blogger Tips

bahasa dan komen tak bertamadun.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...