Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 11 July 2013

Superb : Penyampaian Berita Terhebat Dengan Efek 3-D, Mampukah Kita?


Jom layan berita kat negara Arab ni. Efek memang superb.. mampukah TV3 mahupun RTM menyaingi atau menjadi seperti ini? Hoho.. 

video

p/s : Stylo beb penyampai berita tu.. siap batuk2 lagi... 

Sumber : Here

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st......................

Anonymous said... Best Blogger Tips

gila rare.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tidak boring tgok berita...kalo mcm tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

wow, gempak!! cool.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

xde link youtube kew?

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kalau pembaca berita perempuan lagi syok. kena pakai spek 3d tak?

Julie Fasha said... Best Blogger Tips

gempak giler...klu tgok nie...mmg tak boringg tgok brita...besh beshh...

jack ham said... Best Blogger Tips

tv3 kalau buat confirm filem lucah bnyk di keluarkan...

shue liena said... Best Blogger Tips

suh astro awani buad dlu.. dorang an byk duit..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Gila cool!!!!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

berselerak je tgk

Anonymous said... Best Blogger Tips

orang melayu bodoh mnah blh mencapai tahap mcm tu.... orang melayu bodoh hanya hidup dengan memijak dan menajdi hamba orang lain....... hancurkan melayu bodoh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

izzie izzam said... Best Blogger Tips

wargh! best3, kalau kat sini buat mcm nie, mmg tak sabar nak tengok berita tetiap hari :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

hoi apa melayu2 nie.. ko tinggal kat mana?
Julie Fasha, mau pantat? lubang mana adik suka main?
-ameba

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...