Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 8 July 2013

Kejam : [Video] Lelaki Ditetak Dalam Pergaduhan Samseng Di Batang Kali [18 SG]


Lelaki di dalam video ini ditetak dengan kejam di kepala dan putus tangan. Kejadian ini berlaku di stesen minyak Shell, Ligamas Batang Kali, Selangor pada 4 Julai lepas. Lelaki ini mati ditempat kejadian sebelum ambulans datang.

video

Sumber : Here

12 comments:

Ayu said... Best Blogger Tips

huh..Dasyat.. apa nk jadi skrg.. Aku 1st!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hai ayu

Anonymous said... Best Blogger Tips

malaysia negara paling selamat

Anonymous said... Best Blogger Tips

ala keling ker..lantak la nk mapos pon..ada aku kesah..keling mmg samseng pon..wtf

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dis is what we call it Keling Karam..Wonder why they just screaming out loud instead rushing the victim away to the hospital???? No wonder my orang kampung said if you meet them + a snake you better beat them first than the snake...One more time Keling Karam..What a pity...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Alamak takutnya, kena beli pistol ni, macam tan sri yang tembak perompak kat k.L. baru ni.

shue liena said... Best Blogger Tips

mne nk beli pump gun.. buat simpanan.. slmt ckit.. hahaha

anarki47 said... Best Blogger Tips

beli kt google store, haha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

dr segi kemanusiaan, kesian tgk mangsa ni..tgk la kwn2 die.. meratap2 tgk kwn die dah nak mati. jgn kutuk bangsa lain, esok lusa kita susah, entah2 dorg yg tlg kita.. tak kira bangsa melayu ke cina india, kalau dah dirasuk setan tu mana2 pun jahat jugak

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku sokong anon atas ni..tp lantak depa la gadoh sesama sendiri. asal jgn kacau bangsa lain dahla.. bahaya india ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

siam ada la pam gun mau ka ?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Darah semua merah ...org semuanya bangsa sama...cuma org yg memisahkan semua..keling ke, mamak ke, cina ke ..semua sama ...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...