Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 9 July 2013

WTF : Rupa Daniel Radcliffe Yang Dikatakan Mengambil Kokain (5 Gambar)

Rupa Daniel Radcliffe Yang Dikatakan Mengambil Kokain.
Apa komen anda? Betul ke dia nampak teruk sangat?

20 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Amik kot... Muka gian ja

Anonymous said... Best Blogger Tips

ipoh boy 1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

Len kali ea.... Hahahh

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

im not GAY

Anonymous said... Best Blogger Tips

comel

shue liena said... Best Blogger Tips

besarnye step die jln.. huhuhu

Anonymous said... Best Blogger Tips

x r...muka dye mmg mcm tu kot...i like him...

jack ham said... Best Blogger Tips

Ok awk saya janji, Saya akan janji smpai hbs nyawa saya,

Ok, saya janji sya syg awak smpai mati...melainkan awk xsuka kat saya

Saya janji akn buat trbaik utk awak melainkan sya dah xde

Oh oh oh lagi satu, awak ingat x arini ari ape
......

Ari nie ari sabtu.....yeah!!!!!
Jwpanya dah hbgan kita dah cukup seminggu...Yeahh!!!!

Dah seminggu kita bersama kan....

Saya harap dapat bersama selama-lamanya.....
Bukan setahun, bukan seminggu, bukan 1 hari, bukan 2 hari,bukan 3 hari, bukan 4 hari......tp selama lamanya

He he he he......
Hurmmm....ok awk sya sgt syg kat awk...
Sya harp awk jd mcm tu...

Awk janji tau.....awk mng dapat no 3....

gaban power said... Best Blogger Tips

td sy jln2 tersadung batu,ap maksud tu yea...

Anonymous said... Best Blogger Tips

sape mamat tu ?

Anonymous said... Best Blogger Tips

amik kokain ke x..muka dy mmg hodoh..tym kecik comel je..dah bsr..geli aku nengok

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni pelakon spiderman ea?

gaban power said... Best Blogger Tips

the lord of the ring

o said... Best Blogger Tips

Aah sebagai legolas

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni pelakon harry potter la

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

awak dengar tak dah seminggu kita bersama yeaaaahhhhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni gollum arr...

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia ni pelakon atromen laaaaaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni bkn amek koken.. Ni tersalah jampi... Haisss....

padey MJ said... Best Blogger Tips

stone rabokk

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...