Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 11 July 2013

Serius : Perkhemahan Di Tempat Yang Pasti Tak Akan Diganggu (3 Gambar)


Rasanya cuma burung yang akan kacau mereka yang berkhemah di situ.


14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha..1st beb.

Neelofadiehardfan said... Best Blogger Tips

Angin pun bleh kacau mereka juga.Hahaha

Ayamdiehardfan said... Best Blogger Tips

mcm mane kalo ade org potong tali yg ikat kat khemah tu? haaa tu bukan kacau ke?

Anonymous said... Best Blogger Tips

http://netizenbuzz.blogspot.com/2013/07/gruesome-teens-murder-horrifies-nation.html

http://netizenbuzz.blogspot.com/2013/07/yongin-murderers-sns-accounts-uncovered.html

cuba baca... scary o_O .....

Anonymous said... Best Blogger Tips

peeehhhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini kalu nak fap fap fap xda org kacau

anon changlun-

Anonymous said... Best Blogger Tips

x magic pon...labah labah tiap hari buat ni ...x masuk blog pun

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

mana dapat tidur tu...

New Entry "Percutian ke Hong Kong - Macau Day 7 Part 2 (The Peak Tower - Madame Tussauds)"

jack ham said... Best Blogger Tips

buang mase...puihhh

shue liena said... Best Blogger Tips

tandas xde ke? hehehe mcm mne kalau nk.. ????? hehehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

shue liena adalah lelaki

Anonymous said... Best Blogger Tips

OMG shue liena lelaki aku wechat dengan dia ok je aku tengok dia perempuan hahahahahaha

gaban power said... Best Blogger Tips

klu chubby gurl acaner?ley join gak k?

Anonymous said... Best Blogger Tips

pondan tu..
-ameba

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...