Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 9 July 2013

Serius : [Video] Budak Tadika Dipukul Oleh Cikgu Tadika Di Singapura


Video ni dah mula tersebar di laman FB semalam.. Kelihatan seorang guru wanita bertudung melakukan sesuatu kepada kanak kanak malang itu sehingga kanak kanak itu tak dapat berjalan dengan baik..

Aku tak pasti insiden ini berlaku di Taska mana, Kalau baca komen dari FB, kejadian ini dikatakan berlaku di negara jiran iaitu Singapore.. Tapi kalau benar kejadian ini berlaku di Malaysia, aku harap pihak PDRM segera lakukan siasatan..

Dan kepada pembaca semua, video ini sebagai satu pengajaran kepada semua ibu bapa yang menghantar anak mereka ke Taska atau Pusat Asuhan, carilah tempat yang berdaftar dengan kerajaan.


video

Sumber : Here

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

kebabian....

Anonymous said... Best Blogger Tips

upah ja pembunuh upahan....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Apabila menaip tidak menggunakan akal fikiran akan keluarnya ayat2 yg tidak bertamadun

Anonymous said... Best Blogger Tips

Siapa yg stress ni. Aduh!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku stress dengar suara latar dalam video ni.

Anonymous said... Best Blogger Tips

bukan mmg cikgu taska camni ke.. depan mak bapak je baik.

jack ham said... Best Blogger Tips

oo my god?ahaha macam xde iman lak....nk speaking berterabur..puihh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

awak dengar tak dah seminggu kita bersama yeaaaahhhhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

sial pakai tudung litup tp perangai mcm setan. ni mesti follower shiah. dajal!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bising la mak dia nk tgk vedio pon x syok..da la cakap english mcm bangsat..puihh//

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...