Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 9 July 2013

WTF : [Video] Reaksi Tetamu Pakistan Yang Sangat Lapar Semasa Majlis Perkahwinan

Tetamu Pakistan Yang Sangat Lapar Semasa Majlis Perkahwinan.
Reaksi mereka akan mengejutkan anda. Cuba lihat dan jangan janjikan ini satu ikutan. #LOL



Video:

17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaa!!gamaknya smuanya kelaparan kot..dah mcm dok kt kem pelarian g dah..xsbar2 dah nk mkn..mybe drang ny dh setaon kot xmkn??..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lol..cedok lauk lju2....
hahhaha..yg admin pn blh tahan gak..
Jangan janjikan ini satu ikutan..
lol....nk janji p tu ye...hehe..
lapo thp gbn..

saya mngambil kesempatan ini utk mngucapkan
selamat berpuasa kepada semua muslimin
n muslimat..thank you..cm xpecaye esk dh
nk posa kn..hmmm...amboih..haha.

bobby-pencinta wanita.

Anonymous said... Best Blogger Tips

mak aihh.. tekejut ak tgk nye...

shue liena said... Best Blogger Tips

ish dorang nie.. licin dorang bedal.. xde tggl ckit tok sy ke? hehehe

jack ham said... Best Blogger Tips

lapar sangat dorg ni....ahahaha mkn free laa

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kesian mesti ramai org pakistan yang tak cukup makan sampai terpaksa berebut... bersyukurlah kita yang tinggal di malaysia ni cukup segala2nya... dan ada awek cun

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini bukan majlis pkahwinan...ini pelarian Pakisan yg baru mendarat dari Pulau Tikus...!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Shue liena dah bam bam xbole mkn byk2. Sebulan ni puasa tau biar kecik sket babat tu.muah muah

Anon Pasir Putih Terlanjur

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

lahap sangat

Anonymous said... Best Blogger Tips

NI MESTI UMNO XMEMERINTAH KT PAKISTAN,.KALAU X XDE LAPAR MCM NI,.,BE END BERI NIKMAT TUIH!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ANJING POLITIK DAH MENYALAK DAH.... ANON 12.18

Anonymous said... Best Blogger Tips

Salam ramadhan babe..
muahxx u always..
ikhlas dr..

bobby-pencinta wanita.

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaha ketruanan mahadir lahanat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mahadir dh mati ker belom??? mri ramai2 kita harapkan mahadir lahanat mati yerrrrrrrrr....

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 19:45 tolong hormat sikit bulan puasa, kalau nak tunjuk bodoh pun.. serius awak ni bodoh.. takdenye org suka bahasa awak.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Macai PR menyalak mcm anjing!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni la orng melayu skrg dh tak tahu hormat menghormati dh tahu skrg dh masuk bulan ramadan jaga ar sikit kata2 tu...sibuk politik 24 jam. Insaf2 ar ramadan setahun sekali...si kfir kt luar tu asik bersuak ria tgk orang2 Islam bergaduh sesama sendiri..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

awak dengar tak dah seminggu kita bersama yeaaaahhhhhh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...