Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 10 July 2013

OMG : Perubatan Tradisional Yang Mengerikan Masih Diamalkan Di India (8 Gambar)

 Perubatan Tradisional Yang Mengerikan MAsih Diamalkan Di India.

Klinik 'open-air' ini mendapat sambutan yang begitu meriah setiap hari di luar masjid terbesar Delhi. Pemiliknya Hakim Ghyas menyatakan yang perubatan ini dapat merawati pelbagai penyakit seperti kanser pada peringkat awal. Cara perubatannya adalah pesakit akan dibiarkan berdarah dalam panas untuk 30 minit, diikat serta biarkan darah mengalir sehingga ianya berhenti sendiri. Menurut kajian, cara ini sebenarnya dapar membantu mereka yang mempunyai darah tinggi serta kolestrol tinggi.

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st!!! hahah..fuck melayu semenanjung macam babi!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Komen yg kurang sihat. Moga diberikan rahmat dibulan ramadhan ini.

Julie Fasha said... Best Blogger Tips

gamba yang kedua..
dua lelaki cuba mengambil kesempatan...mcm tak der tempat len nak pegang..hahah :P

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau kita paut perempuan dekat pinggul deikit atas la paling teguh pegangan.
oh perubatan ni serupa konsep bekam jugak.. cuma dia tak kawal pengaliran darah keluar...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ye ke Julie, habis tu nak pegang kat mana lagi? kat situ je yang best

jack ham said... Best Blogger Tips

xde ciri keselamatan lak..x pakai rubber glove..

shue liena said... Best Blogger Tips

yg pompuan keskitan yg lelaki keseronokan.. untunglah.. hahahaha.. selamat berpuasa :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

gua nk g bazaarr...gua nak beli jus....ooouwww yess...

Anonymous said... Best Blogger Tips

...lu jgan kurang ajar........

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah raye ker..ambooiii..

Anonymous said... Best Blogger Tips

errr

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

itu laki dia la..yang gambar kedua tu..mungkin la

New Entry "Percutian ke Hong Kong - Macau Day 7 Part 1 (The Peak)"

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

awak dengar tak dah seminggu kita bersama yeaaaahhhhhh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...