Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 11 July 2013

WTF : Keadaan Rumah Sewa Yang Membuat Tuannya Terkejut Beruk (10 Gambar)

Keadaan Rumah Sewa Yang Membuat Tuannya Terkejut Beruk.

Selepas rumah sewa ini diperiksa oleh tuannya, dia sangat terkejut melihat keadaan di dalamnya. Cuba anda tengok sendiri dan adakah anda sakit hati?


22 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

hoho..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni kat israel bukan malaysia.. org sana mmg pengotor..

Cik Kechik said... Best Blogger Tips

ni bukan tahap saket ati lagi dah ni..tahap meroyan dah ni..

langkah pertama.. said... Best Blogger Tips

umah mak bebaru neh tenant kuar umpama lari pindah time malam. kotor dari laman luar sampai ke laman dapur. rupa2nya dorang pindah depan umah mak je..lagi hampagas...

Anonymous said... Best Blogger Tips

biasa ni, kat mana-mana pun ada, sebab tu kasi sewa, tengok orang tu dulu. kalau jenis travelling, alamat rumah tunggang-langgang.

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said... Best Blogger Tips

apa ke bengong tukang sewanya perangai pengotor tahap cam gini..? aiyo..stress tuan rumah..hehe

gomo merah said... Best Blogger Tips

ni jenis takde hati budi ni..

jack ham said... Best Blogger Tips

entah2 ownwer yg buat cam ni...

shue liena said... Best Blogger Tips

boleh die ddk dgn umah keadaan mcm nie.. mlm2 die tdo skli ngn lipas, semut, tikus agknye..

Anonymous said... Best Blogger Tips

shue liena suka benda2 kotor mcm nie dy kn anak sundal aka bobby celaka

anon changlun

Anonymous said... Best Blogger Tips

Korang puase pun nk buat jahat adoii

Anonymous said... Best Blogger Tips

come on la anon changlung.....xkan la lepas mkan tghari pastu isap rkok 3batang td, bukak ASG trus nk tmbah pahala di bulan yang baik ini

Anonymous said... Best Blogger Tips

X bash penyelh katil klo sit at rmh nie

Anonymous said... Best Blogger Tips

Macam ni la rumah melayu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tu ah babe..i xsuke la jns koto ni..
sbb i pmbersih..mcm u gk kn..
so i nk ucpkn salam ramadhan
khas utk u..smoga ramadhan
Thun ni mmberikn u n family u
berbnyk byk keberkatan..
I hope u always ceria n sihat selalu..
special regards from..

bobby-pencinta wanita.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jgn mcmtu anon changlun..
x baek tau bln mulia ni ckp2 cmtu..
xmo xmo...xmo cmtu..
hahahaha...

bobby-pencinta wanita.

shue liena said... Best Blogger Tips

hehehe xpe booby anon changlun nk tmbh pahala bulan pose nie.. bab to0 die ckp mcm to0.. agknye die mrh sgt bab rumah die lagi trok dari rumah yg nie kot.. :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Huhu..thanks babe for ur motivation..
thts y i really like u..
aduh..bobby skit lenguh bahu
la babe...hmmm..klu lh ad org lh tlg
pcitkn..huhu..btw
selamat menjalani ibadah puasa..
just for you...from...ooo yeh..

bobby-pencinta wanita.

Anonymous said... Best Blogger Tips

manusia ker or jin yang menyewa?

gaban power said... Best Blogger Tips

toilet bowl dia clear laa....

Anonymous said... Best Blogger Tips

pernah kena dgn org mcm ni kat rumah sewa mak aku.kurang ajar betul

Anonymous said... Best Blogger Tips

cik kecik, kencing ade basuh puki? bulu ade cukur? sibuk meroyan pulak dia...
-ameba

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...