Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 9 July 2013

Serius : Kai Tak, Lapangan Terbang Antara Paling Berbahaya Di Dunia [Hong Kong] (12 Gambar)

Kai Tak, Lapangan Terbang Antara Paling Berbahaya Di Dunia [Hong Kong].
Nasib baik lapangan terbang ini telah ditutup pada tahun 1998 kerana landasan pendaratannya sangat bahaya. Banyak kapal terbang yang terjunam ke dalam air atau terlanggar bangunan semasa mendarat. Lapangan Terbang ini ditutup oleh kerajaan Hong Kong kerana rekod keselamatan yang kurang memuaskan. 

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Firsttttt!!kelantan babi!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni la cina.. bodoh nk mampos.. macam anuar

Mr. Bean Army said... Best Blogger Tips

itai itai kimochi!!! Orang jep0n cakap orang cina ni bodoh nak mampus!!! Orang jep0n panggil orang cina "sick men of asia" sebab orang cina ni dah la bodoh, miskin pulak tu, merempat kat negara orang, pastu biadap pulak kat tuan tanah....nasib baik la orang melayu ni baik....klau x, dah lama orang cina kena humban dalam laut.....kahkahkah!!! Orang cina ni sebenarnya xda negara sendiri.....tanah yg dorang duduk tu milik m0ngolia, jep0n dan k0rea!!!! Pastu ramai2 pakat nak rampas tanah melayu......!!! Orang cina memang suka rampas tanah hak milik orang lain!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ini anjing politik yg jinak dan baik. anon 15.00

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kesian... melayu semua babi.. itu sebab tak makan babi

jack ham said... Best Blogger Tips

Ok awk saya janji, Saya akan janji smpai hbs nyawa saya,

Ok, saya janji sya syg awak smpai mati...melainkan awk xsuka kat saya

Saya janji akn buat trbaik utk awak melainkan sya dah xde

Oh oh oh lagi satu, awak ingat x arini ari ape
......

Ari nie ari sabtu.....yeah!!!!!
Jwpanya dah hbgan kita dah cukup seminggu...Yeahh!!!!

Dah seminggu kita bersama kan....

Saya harap dapat bersama selama-lamanya.....
Bukan setahun, bukan seminggu, bukan 1 hari, bukan 2 hari,bukan 3 hari, bukan 4 hari......tp selama lamanya

He he he he......
Hurmmm....ok awk sya sgt syg kat awk...
Sya harp awk jd mcm tu...

Awk janji tau.....awk mng dapat no 3....

Anonymous said... Best Blogger Tips

rasict !!!! semua kaum adalah cucu cici nabi Adam a.s ....ingat!

ben xii said... Best Blogger Tips

pergh gila lama ni. concord pun ada lagi

Anonymous said... Best Blogger Tips

Epic,,1st time lihat kapal terbang tcucuk antena,,,,haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

awak dengar tak dah seminggu kita bersama yeaaaahhhhhh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...