Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 9 July 2013

Serius : Cuba Teka Apa Kegunaan Sangkar Ciptaan Isteri Lelaki Ini? (5 Gambar)

Cuba Teka Apa Kegunaan Sangkar Ciptaan Isteri Lelaki Ini?
Seorang lelaki dari Turki ingin berhenti merokok. Jadi setiap pagi, isterinya akan masukkan sangkar ke kepalanya agar dia tidak mampu merokok. Sangkar ini adalah ciptaan isterinya. 

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

sekurang2nya dia berusaha nk cuba utk berhenti merokok..Tuhan xkn mngubah nasib seseorg jika dia mngubah nasibnya sndri..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ipoh boy setuju komen org atas

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dah nak makan camner?Nak makan mesti kene bukak sangkar...Lepas makan terus pekene rokok sebatang...

-Anon Slim River-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fuh, ini inspirasi daripada filem Iron Man.

shue liena said... Best Blogger Tips

perokok tegar pakai bnda nie.. hehehe

jack ham said... Best Blogger Tips

Ok awk saya janji, Saya akan janji smpai hbs nyawa saya,

Ok, saya janji sya syg awak smpai mati...melainkan awk xsuka kat saya

Saya janji akn buat trbaik utk awak melainkan sya dah xde

Oh oh oh lagi satu, awak ingat x arini ari ape
......

Ari nie ari sabtu.....yeah!!!!!
Jwpanya dah hbgan kita dah cukup seminggu...Yeahh!!!!

Dah seminggu kita bersama kan....

Saya harap dapat bersama selama-lamanya.....
Bukan setahun, bukan seminggu, bukan 1 hari, bukan 2 hari,bukan 3 hari, bukan 4 hari......tp selama lamanya

He he he he......
Hurmmm....ok awk sya sgt syg kat awk...
Sya harp awk jd mcm tu...

Awk janji tau.....awk mng dapat no 3....

gaban power said... Best Blogger Tips

td sy jln2 tersadung batu,ap maksud yea

Anonymous said... Best Blogger Tips

e-ciggrate langkah ter baik ...TETAPI goverment cakap lgi bahaya!!!.. sebb cukai rokok merudum teruk !!..tu sebb dalam paper asyik kuar e-ciggrate ..ade individu takut kalau rokok biase x laku.cukai rokok aset terbesar malaysia.cube bayangkan kalu sume isap e-ciggrate..duit x dpt lah masuk poket dieorng..

tahukah anda liquid e-ciggrate adalah bahan2 menbuat kek. cume tambah nikotin je skit.nikotin x terlalu menbahaye,yg bahaya adalah tar di dalam rokok biase.nikortin dalam buah pisang pon ade .dalam ubi kentang pon ade

Anonymous said... Best Blogger Tips

hambik ko dlm potato chip pn aadaaaaaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

awak dengar tak dah seminggu kita bersama yeaaaahhhhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

alah sama jugak. member2 ak yg hisap e-rokok , mula2 ok la , smggu lebih nk kene ade rokok gak sebab da muak. haha

Yusri said... Best Blogger Tips

Saya pujuk dan syor semua HARUS dan MESTI berhenti merokok. Kita menyalak pada musuh Islam, tetapi orang kita tetap isap rokok.

Kalau nak teruskan isap rokok atas alasan sendiri, takpe. Silakan. Harap kalian ada jawapan yang BERNAS apabila disoal nanti di kubur kelak.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...