Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 10 July 2013

Cool : Rekabentuk Bandar Barcelona Yang Sama Dari Pandangan Udara (8 Gambar)

Rekabentuk Bandar Barcelona Yang Sama Dari Pandangan Udara.
Sebuah daerah dalam Barcelona, Eixample mempunyai rekabentuk yang pelik dan sama sekiranya anda lihat dari pandangan udara. Daerah ini adalah sambungan saja apabila Barcelona mulai dibangunkan pada pertengahan abad ke 19. Luas daerah ini hanya 7.5 km persegi.  

20 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

PUIII

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hutan batu. Tiada rumput dan pokok. Beruntungnya Msia.

Anonymous said... Best Blogger Tips

sim city ko gapo ni???

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni la bandar terancang. Cuba tgk malaysia?berteraborrrr...puihh

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 07:06 - takdenye hutan batu, kan ada pokok tu. tgk betul2.
anon 07:52 - takdenye berterabur semua. ada jugak yg terancang seperti putrajaya.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Malaysia jauh ketinggalan 100 tahun ke belakang..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Uih! buleh sesat ni! semua tempat mcm sama ja..

jack ham said... Best Blogger Tips

kt Malaysia berterabur...sibuk buat bangunan sampai parking pun xde...puihhh

shue liena said... Best Blogger Tips

lain org lain pandangan.. kita jgn ikut cra org sgt.. selamat berpuasa... :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Semaat !!!!

kepala_bapak_kau_berjambul said... Best Blogger Tips

cam kampung tersusun

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

macam sim city!

New Entry "Percutian ke Hong Kong - Macau Day 7 Part 1 (The Peak)"

SON ART DESIGN said... Best Blogger Tips

tempah button badge murah2 ikut badget anda
https://www.facebook.com/pages/Sonartdesignenterprise/298892250244105

Anonymous said... Best Blogger Tips

kontraktor yg sama .So design pon same...KRONI

Anonymous said... Best Blogger Tips

KEMENTERIAN PERUMAHAN SILA TAKE NOTE!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tgok design bgunan same je..xde kreativiti..malaysia dpt gak rase kelainan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh..

awak dengar tak dah seminggu kita bersama yeaaaahhhhhhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon2 yg singkat pemikiran. kalau malaysia ketinggalan kau pun sama jela ketinggalan, boleh bla dari malaysia kalau kau rasa diri kau maju sgt.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ntah........syuh2 brambus dr Malaysia ni...kami xprlukan sampah mcam korg.....
standard la ujan batu ngeri sendri, ujan emas ngeri org

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon di atas sume macai bn
-ameba

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...