Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 9 July 2013

WTF : Permandangan Dari Hotel Kemboja Yang Pasti Mengejutkan Anda (2 Gambar)

Permandangan Dari Hotel Kemboja Yang Pasti Mengejutkan Anda.
Apa perasaan anda sekiranya anda tinggal dalam hotel sebegini?

19 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Firtstttt!!!kelantan babi!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

seken...kelantan anjing!!!orang kelantan busuk macam sampah!!!kelantan bodoh hari2 makan buduh!!!!fuck off kelantan!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

adoihai... besok dah ramadhan dah... asyik nk mencarut dan sampai bila nak tulis maki makian tu ? xperlu la tambah dosa yg sedia ada .. slamt berpuasa ..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mulut babi la org kat atas 2 ekor


shue liena said... Best Blogger Tips

alamak.. xblh jdi 1st.. hehehe sok dh ramadhan pon nk mngtuk je..

Anonymous said... Best Blogger Tips

semoga Allah melaknati orang2 yang memaki org lain dan bersifat bodoh sombong..aminnn

Anonymous said... Best Blogger Tips

kelantan pun dorg tetap islam... ape kate fuck melayu? ko marah x? klu marah, patut ke ko kutuk/maki bangse ko sendiri dari kelantan? think...

jack ham said... Best Blogger Tips

Ok awk saya janji, Saya akan janji smpai hbs nyawa saya,

Ok, saya janji sya syg awak smpai mati...melainkan awk xsuka kat saya

Saya janji akn buat trbaik utk awak melainkan sya dah xde

Oh oh oh lagi satu, awak ingat x arini ari ape
......

Ari nie ari sabtu.....yeah!!!!!
Jwpanya dah hbgan kita dah cukup seminggu...Yeahh!!!!

Dah seminggu kita bersama kan....

Saya harap dapat bersama selama-lamanya.....
Bukan setahun, bukan seminggu, bukan 1 hari, bukan 2 hari,bukan 3 hari, bukan 4 hari......tp selama lamanya

He he he he......
Hurmmm....ok awk sya sgt syg kat awk...
Sya harp awk jd mcm tu...

Awk janji tau.....awk mng dapat no 3....

Anonymous said... Best Blogger Tips

org ats ni kaki dvd ni.......anon 2 tratas tu plak org johor kut...sbb tu mrah sgt2 tu...rilek bro tahun dpn ada lg....klau u msih idup

Anonymous said... Best Blogger Tips

Xpayah nk johor sgt la. Kau saje nk api api kan kelantan dgn johor kan. Dasar tahi racist.

Anonymous said... Best Blogger Tips

giler ke apa anon 00:35 ni....racist tu ngata antara kaum.....anon 21:59 xde sebut pn kaum mana2....dia sebut johor je pn...
haaaaaaaaaa tu laaa...bodo tak berpelajaran..sia2 mak bpak ko hantar gi sekolah.....peace bro

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dia org silap komen Sepatutnya kena masuk blog sukan kalau nak cerita pasal bola.

gaban power said... Best Blogger Tips

rarenya buaya tu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

hehehe blog paling bodoh. komen langsung takde kena mengena dgn artikel. dan admin hanya membiarkan saja.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Halo anon atas ko tegur admin kan.ni teguran aku kt ko kalo ko rasa blog ni bodoh dgn segala hormatnya berambus jgn pernah terigt nak dtg sni.bangsat.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ouhhh yesss.....

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

haha nak tidur pun takut..manatau buaya tu pandai panjat bangunan!!

New Entry "Percutian ke Hong Kong - Macau Day 7 Part 1 (The Peak)"

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

awak dengar tak dah seminggu kita bersama yeaaaahhhhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymoushati hati skit bahasa lu brader...fuck sana sni..xder otak ke...slmbe je ckp mcm tu...Puiiiiiii!!!!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...