Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 14 January 2014

WTF : Ini Cara Pelajar Di China Belajar Agar Mereka Akan Terus Pandai Dan Tidak Tertidur (12 Gambar)

Ini Cara Pelajar Di China Belajar Agar Mereka Akan Terus Pandai Dan Tidak Tertidur.
Patutlah orang China atau Cina memang pandai dan sering selangkah ke hadapan dari kita. Cuba tengok mereka langsung tak kisah dipanggil 'nerd' dan terus maju ke hadapan dalam semua bidang. Jadi untuk mengelakkan mereka daripada tertidur semasa belajar, mereka telah melakukan cara di bawah ini.

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

mane lengluiii??

Anonymous said... Best Blogger Tips

KUIKUIUKUIUIUKIKUIKUIKUIKUIKUIKIUKIUKIUKI.........
TERRRRRRRRBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBAAAAAAAAAAIK....

Anonymous said... Best Blogger Tips

tp budak laki tu bkn blja pn, main game

Anonymous said... Best Blogger Tips

budak laki main game lagi baik dpd mak kau main pantat!
apa hal pun cina memang terbaik! sebab tu dorang kaya tak macam malayu

-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

budak lelaki tu tunggu nak gantung diri ja bila kalah game

Anonymous said... Best Blogger Tips

ha'ah betol2.... ahaks...

Anonymous said... Best Blogger Tips

orang kapir takpe la mcm ni,.duniawi je sume ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

org islam pun ramai buang anak mati masok neraka sama dgn kapir!

-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

HOT 3GP hanya click : http://www.theweeklypay.com/index.php?share=321026

Anonymous said... Best Blogger Tips

Islam seperti aku, main sesama sendiri, adik beradik, main ngan emak.. sama bapa..
group sex, tak menyusahkan org
-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fauzi Juan ko bulih gi mampos dgn kote kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bangang fauzi juan lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

die wat mcm tu sbb kalo kalah main game bunuh diri trus je

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...