Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 16 November 2012

Sadis : Keadaan Sekitar Gaza Semasa Peperangan Pada 15 Nov 2012 (12 Gambar)

Keadaan Sekitar Gaza Semasa Peperangan Pada 15 Nov 2012.
Apa yang berlaku di Genting Gaza memang menyedihkan dan semoga Israel boleh hentikan serangan ke atas semua umat Islam dan orang awam dengan serta merta. 



25 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st..2nd..3rd.. plz continue

Anas Asyraf said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Anas Asyraf said... Best Blogger Tips

Seorang individu asing(mungkin wartawan freelance) telah melawati kedua-dua buah negara bergolak tersebut(palestin & israel).

Ketika di palestine beliau(orang asing) bertanya kepada penduduk palestine.Apakah roket-roket dari israel sentiasa menghujani kamu? Maka mereka(penduduk palestin) menjawab ya benar yang kami sentiasa dihujani oleh roket-roket daripada pengganas-pengganas rejim israel.

Apa yang diperjuangkan oleh kamu wahai orang-orang palestine?

Kami memperjuangkan tanah tumpahnya darah dimana
kami dilahirkan.Tanah air sejak dahulu lagi yang kini dijajah oleh rejim israel.Kami berhak pertahankan tanah air(masjidil aqsa) kami.

Selang beberapa minggu beliau melawati pula negara israel.

Ketika di israel beliau(orang asing) bertanya kepada penduduk israel.Apakah roket-roket dari palestine sentiasa menghujani kamu? Maka mereka(penduduk israel) menjawab ya benar kami sentiasa dihujani oleh roket-roket daripada pengganas-pengganas palestine.

Apa yang kamu sedang perjuangkan?

Kami perjuangkan untuk menegakkan agama kami sejak sekian lama lagi dengan terbinanya semula
kuil Nabi Sulaiman di baitul maqdis.Amerika bersimpati dengan nasib kami.


Anonymous said... Best Blogger Tips

bila lagi perang ini akan tamat...??
knapa tuhan tak turunkan bala dekat tentera tu??

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

rilek la woi....ALLAH menjanjikan kebebasan buat rakyat palestine satu hari nanti....

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko je lah yang rilek, stupid

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

aku kompius gambar no. 4, takde sorang pun muka macam org arab palestine atau israel? cam muka orang cina je

Anonymous said... Best Blogger Tips

hey betullah. kita hanya mampu doa je. Allah dah aturkan segala-galanya. yang pasti, bila palestin menang & israel jatuh, dunia hampir kiamat

Anonymous said... Best Blogger Tips

ADA LAGI ANJING GILA BABI YANG COMMENT 1ST, 2ND, 3RD

nur naa'irah said... Best Blogger Tips

Salam..Ya Allah..sedih bila melihat keadaan mreka..smg mereka tbh dlm hadapi semua ujian Allah..insyaAllah..

nur naa'irah said... Best Blogger Tips

mohon share ye tuan punye blog..

f i k r i f a d z i l said... Best Blogger Tips

Kalau berdamai je kan senang. Setahu aku, Israel cuma membuat serangan balas sebab Palestin lancarkan roket bertubi-tubi kat Israel dulu... Memang dasar pengganas.

lulu chan said... Best Blogger Tips

ujian ALLAH,

Anonymous said... Best Blogger Tips

baca sejarahlah woiii ........ zionis tu dah kira kafir harbi, kafir yg memusuhi Islam.........

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku pelik juga, tentera israel jumlahnya dalam 100,000 org je, tapi takde pun negara lain, tak kisah dari negara Islam kalau negara kafir memanglah lagi tak boleh harap, yang berani hantar tentera memerangi tentera Israel ni.
setakat berani kutuk" kutuk" je perbuatan mereka.

Anonymous said... Best Blogger Tips

senang2 je suruh berdamai...mmg tak pnah bace sjrah islam lah ni...umat islam tak kan berdamai dgan yahudi israel ni smpai kiamat....kesakitan mereka rasa skrag tp kenikmatan di syurga nnti yg kekal...

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

Hasrina Hamza
tak sggup utk ku melihat semua ini....Ya Allah tabahkanlah hati2
mereka untuk menghadapi musuhMu....beri kanlah kekuatana kpd
mereka...
5 minutes ago · Like · 2
Nanie Nurani Izahar
syurga menanti...
4 minutes ago · Like · 1
Wan Muhammad Ariff
allah akan tunjukkan sautu hari nanti =D
4 minutes ago · Like
Erul Zarulwasi
sedih....laknat israel...
3 minutes ago · Like
Jannah Shakira Jannah
Ya allah ksian anak kecil nie. .:(
3 minutes ago · Like
Nurul Sakinah
bikot barang israel!! boikot McD!!
2 minutes ago · Like · 1
Sue Joe
al fatihah
2 minutes ago · Like
Juju Wawa Mia
Al-Fatihah...sy urga menantimu..
2 minutes ago · Like · 1
Angah Tois
Israel niy mmg budoh gler...mmg dasr lahnatullah...t rime la blasan
d akhirat nnti ko...
2 minutes ago · Like · 1
Arienie Aini
kesian nye beliau.. :'( neraka lah tempatmu wahai israel !! kejam !
Just now · Like

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ya tuhan kau selamatkan lah sedar islam ku di sana.....amin..

Anonymous said... Best Blogger Tips

haaaaaaaaaa elok la tu.....smua duk boikot israel tpi yg boikot2 ni la duk ngadap mcd la teguk coke la....boikot knon..puiiii

Anonymous said... Best Blogger Tips

bila pak/mak arab ni semua nak mampos. Dasar bangsa yg cintakan keganasan. Senang2 claim tanah tu milik dorang. Itu tanah asal orang Israel lah ngok. Sebelum kelahiran Nabi Isa israel lah yg menghuni tanah tu. Pak Arab cuma pendatang ja.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yahudi akan mati dibunuh secara beramai-ramai x lama lg! Masanya akn tba nnt!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau diberi peluang ntuk aku berjihad di sana,,,,akan ku pergi!allahuakbar!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bro klu x tau cerita atau mklumat x payahla nak komen..nampak sangat tahap kebodohan awk...sahla lgsung x pnah bca al-quran..bangang

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mulot fikri fadzil ak rase nak cili2 je... even berdamai skalipown,, israel laknatullah tu msti ad je jalan nak hancurkan Islam.. Tak pnah amek tau sejarah Perjanjian Hudaibiah ke??

Anonymous said... Best Blogger Tips

da lame aku perati fikrifadzil ni..die slalu komen yg sbaliknye..then akan bangkitkan kemarahan org rmai..especially org islam..aku rse die ni bkn org islam..saje nk bg huru hara..so aku rse dr kte bodohkn dri kte melayan manusia mcm tu bek abaikan je..n kalo pon die islam..semoga tuhan merahmati beliau n Allah sje yg tau niat beliau...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...