Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 11 November 2012

Cool : Mekah & Madinah, Bandar Paling Terang Dari Angkasa Lepas (4 Gambar)


Seorang angkasawan Russia semalam berkata, bandar suci Makkah dan Madinah adalah yang paling terang dan cantik apabila dilihat dari angkasa lepas.

Angkasawan berkenaan memberitahu demikian kepada pelajar Arab Saudi yang menyertai program Persatuan Kembara Angkasa Lepas semalam.

“Ketika berada di angkasa lepas, kami tidak berdepan dengan masalah untuk merakam gambar bandar raya di bumi pada siang hari.

“Tetapi, sebelah malam, ia begitu rumit dan anda perlu menggunakan teknik khas. Namun, saya berjaya merakam gambar beberapa bandar waktu itu. “Yang mengejutkan saya, ialah Makkah dan Madinah begitu terang berbanding bandar lain di seluruh dunia ketika waktu malam,” kata angkasawan Anatoly Ivanishin.

Menurutnya, bandar lain tidak begitu jelas ketika itu tetapi pemandangan Makkah dan Madinah begitu menakjubkan dan tidak diduga.




p/s : Subhanallah.. 

Sumber : here

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

I <3 MEKAH...
FOREVER...:)

Anonymous said... Best Blogger Tips

MashaAllah

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

masya-allah.....agenda yahudi semua ni....mohon berwaspada......

Anonymous said... Best Blogger Tips

Allahuakbar!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mohon bereaspada kerana aku_skandallxxx adalah org yahudi keturunan jewish..

Anonymous said... Best Blogger Tips

si aq_skandalxxx niy aq rasa org kafir laknat la ...

Anonymous said... Best Blogger Tips

"aku skandal" ni bodoh,,kepala otak pk agenda je.. ko smyg pon x.

Anonymous said... Best Blogger Tips

akuskandalxxx,,,,xxx=tu yahudi laa,,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku dah cakap si aku_skandallxxx ni anak luar nikah aka anak haram

Anonymous said... Best Blogger Tips

MasyaAllah...indahnya...

In b4....kenapa negeri serambi mekah a.k.a kota bharu x secerah ini??

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

sebab negeri serambi mekah banyak pelacur..

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kuasa tuhan... terbaeklah

raifullah said... Best Blogger Tips

@Aku_skandallxxx


nape bro??
negeri lain xde pelacur ke??
ko pernah dtg ke negeri tu yg ko tau byk pelacur sgt tu??
ko pernah langgan pelacur dr negeri tu ke bro??

Raja Anon Utara said... Best Blogger Tips

ngam ler tu.. senang sikit nak kena bom.. sebab terang.. hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Subhanallah .... Maha Suci Allah.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...