Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 15 November 2012

Serius : Percintaan Pasangan 'Basikal' Di Lebuhraya China (7 Gambar)

Percintaan Pasangan 'Basikal' Di Lebuhraya China.
Sanggup juga gadis ini ikut si laki ini dengan basikal eh di atas lebuhraya. Admin rasa mesti ramai gadis di luar sana sekarang dah tak sanggup dan mereka cuba ingin nak kereta mewah je.

11 comments:

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

gadis2 malaysia mmang mata duitan....lelaki bnyak duit je yg dpandang....klau lelaki miskin jgan harap.....sebelah mata pun tidak......aku rasa elok aku pi china cari teman hidup kat sana......

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st..haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

tgk sket tgn dia capai apa

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

tu penyeluk saku la tak guna punya perempuan

jack ham said... Best Blogger Tips

main raba-raba...siottt

Anonymous said... Best Blogger Tips

mesti aku_skandallxxx ni miskin..ayat xleh bla

BAD GINGER said... Best Blogger Tips

hey,sekejap alim sekejap menyundal?? patut juga nama ko aku skandalxx sial!!! makin sial aku tgok ko dlm blog ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ADA LAGI ANJING GILA YANG COMMENT 1ST

Anonymous said... Best Blogger Tips

copet!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

si gadis itu cuba mencurikkkk...ahahaha

Anas Asyraf said... Best Blogger Tips

that's evil..Pengajaran yg berguna untuk aku yang tak pernah lagi jumpa girlz macam nie

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...