Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 13 November 2012

OMG : [Video] Laluan Berbumbung Runtuh Di UKM


Kat bawah ni merupakan video yang menunjukkan aftermath bumbung pelajan kaki yang runtuh setelah ditimpa pokok besar akibat hujan lebat semalam. Kejadian ini berlaku berhampiran DECTAR di Universiti Kebangsaan Malaysia. Lebih 20 buah kenderaan terperangkap bawah runtuhan tu dan tiada kemalangan jiwa dilaporkan.. Fuh.. bahaya siot..


p/s : Student @ ex-student UKM mesti tau tempat ni.. termasuklah aku sendiri.. hoho.. 

Sumber : Here

10 comments:

dan said... Best Blogger Tips

tmpt pejalan kaki tu dah lma dri aku sekolah rendah g...thn93 gi mmg la runtuh da reput...aku dok kt quater ukm tu dlu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

first!

ben xii said... Best Blogger Tips

kimak , asal background music pakai lagu sedih

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sedih lah. Cuba kete kau jd cmtu. Tak sedih ke kimak oi?

Anonymous said... Best Blogger Tips

ben xii mane nak tau sedih. mak die mati pon blom tentu sedih. x gitu ben xii.












































~~~~~~~~ben xii senyap xnak reply.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kacil, kancil, kancil, kelisa..sah keta bebudak u ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ya akhi, ana mohon share?

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

alamak laluan berbumbung runtuh... mak ai sedihnya

ben xii said... Best Blogger Tips

semua benda yang hidup akan mati juga , tak gitu anon?

Anonymous said... Best Blogger Tips

sila claim insurans kereta anda masing2 tq

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...