Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 14 November 2012

Horror : "Ling Chi", Hukuman Mati Paling Sadis Di Dunia (7 Gambar)


Hukuman mati dengan cara di potong-potong tubuhnya merupakan hukuman paling sadis dan kejam yang pernah ada di dunia ini. Hukuman ini pernah dilaksanakan pada zaman Dinasti Manchu (1644-1912) dikenali dengan nama Ling Chi iaitu hukuman mati yang dijatuhkan kepada sesiapa yang melakukan kesalahan yang sangat berat.

Ling Chi merupakan hukuman paling sadis yang pernah ada di dunia, kerana pesalah yang dihukum mati akan diikat di tiang kayu di depan orang ramai, lalu bahagian tubuhnya dihiris satu per satu, dan pesalah dibiarkan hidup dalam proses ini untuk beberapa hari.

Biasanya hukuman mati ini akan di laksanakan selama 3 hari jadi dalam waktu 3 hari ini pesalah akan merasai penderitaan yang sangat menyakitkan akibat daripada luka pada potongan-potongan tubuhnya.

Namun dalam beberapa jam pesalah sudah mati, maka pelaksana hukuman mati (executor) juga akan dihukum mati.

Namun bukan sebarangan orang akan menerima hukuman mati dengan cara ini, hanya mereka yang melakukan kesalahan berat yang akan dihukum mati dengan cara ini seperti contoh, membunuh keluarga kerajaan.








p/s : Giler ah... terseksa... 

Sumber : Here

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

kejam

1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sian dyer...

Ke-2 anon mmg bez..

Anonymous said... Best Blogger Tips

untuk pengajaran.....kalau bukan hati jahat tak de nya kena hukum macam ni

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

dekat neraka nanti lagi siksa......baik terima hukuman dekat dunia.....kurang sikit sakitnya......

Anonymous said... Best Blogger Tips

taw gak aq_skandalxxx niy wujudnya neraka ,bkn org jahil cm kaw niy ta taw apa2 ka ?dasar setan pnya aq_skandalxxx

ginger said... Best Blogger Tips

AQ SKANDALXX KOMEN MCM LANCAU...!! pi mati lah kalau dah lagak diri tu mcm tuhan... puikkkkkk.... UMF : YOU MOTHER***KER

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

mak ai sadisnya... kesiannya orang tu kena seksa, kalau hukum mati kasi terus mati je at least dia tak terseksa. tapi yg pelik kenapa penghukum si mati pun dihukum mati juga? hukumanmatiception

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku_skandallxx ptot kena seksa cmnie..
aq ingt lg yg kau kutuk ustaz azhar idrus..
celaka kau!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

sadisgilernakmampus

Anonymous said... Best Blogger Tips

nyawa dibalas nyawa, tp tu lar.. takyah seksa. just trus bunuh kasik mati terus jer...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ADA LAGI ANJING GILA YANG COMMENT 1ST

Anonymous said... Best Blogger Tips

nampak konet dia.. hahahahaah

Fatimah Sutanto said... Best Blogger Tips

Jahatnya

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...