Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 16 November 2012

Cool : Gadis Menang 'Slimmer of the Year' Selepas Hilang 69kg (8 Gambar)

Gadis Menang 'Slimmer of the Year' Selepas Hilang 69kg.
Claire Esop telah dinobatkan sebagai 'Slimmer of the Year' untuk 2012 selepas dia berjaya kurang 69kg. Dia lakukannya hanya dengan diet yang sihat. 

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

huh..biar betul..

................... said... Best Blogger Tips

waau... gemuk giler..

Azera Noralhafis said... Best Blogger Tips

how?

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia nie wat diet atkins, low carb diet

Anonymous said... Best Blogger Tips

Xkan diet je, xercise x bwt

~ Kad Kahwin Print Cepat ~ said... Best Blogger Tips

org gemuk kalu kurus muke nmpak tua kan..

mr.fapson said... Best Blogger Tips

gemok jadi kurus tetek still mantap...

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

masa dia gemuk tu bapak melayut

Anonymous said... Best Blogger Tips

holy crab

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak jadi macam nie ker? dengan diet yg betul anda boleh jd seperti ini.
DIET yang BETUL bukan x makan nasik langsung. klik sini untuk tau macam mana dapat hasil macam kat atas tu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

moral value,gemuk lah dlu..
pstu bru kurus,confirm dpt boobs yg besar..hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous


herba life??pegi mati dn isap konek

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

mstilah ade exercise juga.kalo x de exercise tpi x diet x de guna gak

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous
hanya cerita yg betul dan fakta. terpulang untuk percaya atau tidak.

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous
x baik doe cakap cam tu.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...