Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 13 November 2012

Superb : Seni Kayu-Kayuan Tahap #Superb Dari Korea (10 Gambar)

Jae Hyo Lee merupakan seorang artist dari Korea yang telah mencipta arca 3 dimensi yang sangat unik daripada kayu-kayuan, dahan, daun dan paku. Beliau telah mencantumkan kayu-kayuan tersebut dalam bentuk geometri seperti bulatan, separa bulatan, silinder dan bermacam-macam lagi. Jom kita tengok gambar kat bawah nih..


p/s : Sila beruangkan dalam minda korang bahawa material yang dia gunakan adalah kayu.. superb..

Sumber : Here

8 comments:

ginger said... Best Blogger Tips

cool...

dan said... Best Blogger Tips

unique...hebat..

Anonymous said... Best Blogger Tips

wow....

Anonymous said... Best Blogger Tips

sila beruangkan dalam minda korang??? apa yg admin cuba katakan aku x faham. apa pun hasil seni ni mmg mantap.

Anonymous said... Best Blogger Tips

bear in mind?

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

sangat pelik la seni kayu ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

PRINCE OF NOOB nie pndai komen jer... ko MAMPU KE (MATA KEATAS TANGAN DI BAHU)

Anonymous said... Best Blogger Tips

saya suka PrincE of Noob! xoxoxoxoxo

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...