Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 12 November 2012

Info : Perjalanan iPhone 5 Dari U.S & Kembali Ke U.S (InfoGraphic)


Bagi iFags, mungkin ramai yang dah memiliki iPhone 5 nih. Walaupon mahal. tapi berbaloi bagi mereka yang minat gler kat barang Apple nih. Orang ada duit je dapat beli benda ni. Tapi yang takde duit pun sanggup ikat perut semata-mata nak beli iPhone.. Dunia oh dunia.. Ape2 pun, jom layan perjalanan iPhone 5 kat bawah ni..


Sumber : Here

6 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

huahuahua

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

ooooooooo macam tu ke... tak best pun... android phone lagi best

dan said... Best Blogger Tips

aku xminat iphne leceh nk dwnload...samsung gak ok...

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

booooooooo ifags.....golongan ifags ni orgnya manja,suka nangis,cepat merajuk,perangai mcam budak kecik wlau pun umur dah tua........

Anonymous said... Best Blogger Tips

Xde duit nak beli jangan nak menyalak kuat2 boleh x huh? Jealous!!

rotikentang said... Best Blogger Tips

aku tak paham la pasal phone pun nak gaduh.. android la ifags la.. pelik betul.. guna je la phone tu tak payah nak cuba memenangkan ideologi masing masing..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...