Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 13 November 2012

OMG : [Video] Nasyid Pelik Bertajuk "Power Kaabah"


OMG.. aku tak tahu nak cakap apa pasal video clip nasyid kat bawah ni.. Tapi lirik yang menangkap telinga aku ialah .. "Masakan Kaabah tiada power, sedangkan sabun pun ada power..." .. somebody please explain what is this.. 


p/s : Siap berjoget2 ala k-pop tu.. aduh... 

Sumber : Here


32 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

gaya ckp mcm org malaysia jer...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape bodoh sgt dorg ni...main main dgn agama

Anonymous said... Best Blogger Tips

al-arqam ye???

ginger said... Best Blogger Tips

waau... sampai mcm tu sekali ker?? aneh2... semakin hari semakin pelik jer aku tgok....nak komen pun rasa serba salah....

dan said... Best Blogger Tips

ape nak jadi nak buat lagu xkn nk samakn kaabah dgn sabun kot??? sapa la composer yg WTF ni???

saad kun said... Best Blogger Tips

korg nie dok pandang negatif jer kat group nie...ambil la positif dari dorang nie mungkin dorang nak cuba bwk muzik yg lebih islamik cket kat tgh masyarakat..yg korg tau k-pop gangnam style,rnb,joget terkinja2 western 2..pirahhh!!!!dari segi ekonomi dorg banyak menyumbang kpd pembangunan ekonomi Islam sbb dorg galakkan umat Islam terutama Melayu berniaga berbanding makan gaji...org yg xkenal dorg nie akan kata mcm2...mmg dah akhir zaman Islam akan kembali asing,org yg nak perjuang dan bangun Islam akan ditentang bukan sahaja oleh musuh2 Islam tp org yg mengaku Islam sendiri tp jahil aka BODOH!!!!

ben xii said... Best Blogger Tips

saad kun ni pukimak jugak kan . orang nak tarik perempuan islam pakai tudung , yang ni pakai tudung labuh terkinja kinja pulak

Anonymous said... Best Blogger Tips

what the heck la diorng ni..mengong

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape ni...
'tp mn allah dan kemana rasulullah..mereka sudah tiada d sana & d mn2'
'allah dlenyap kn dr kaabah...jd kaabah sudah tiada power'
fucking shit nye nashid....

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia sokong wahabi ?

Anonymous said... Best Blogger Tips

SAAD KUN adalah seorang yang bodoh...terang2 al arqam ni dah diharamkan yang ko sokong tu apesal..ko ahli kumpulan al-arqam ke yang percaya pengasas nya imam mahdi dan setaraf dgan nabi dan rasul..nampak sangat ko tu x tau ape2 dlam hal urusan agama di malaysia.ko sokong jugak ke diorang beristri 2,3,4 baru 1...??..fikir jangan main sokong jerr..tu gunanya akal,otak,mata hati,dan iman

Anonymous said... Best Blogger Tips

ajaran sesat nih..

Anonymous said... Best Blogger Tips

YA ALLAH. jauhkanlah aku dari kesesatan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Saad Kun.. hg ada baca lirik dia dak? Bodo dok kait kpop rnb segala. Tahu beza MAKSIAT atau SESAT dak? Yg mana lebih MUDARAT? Tahu ke tidak?
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

Oh maaf, selepas baca berkali2 komen Saad Kun, rupa2nya saudara sebenarnya pensimpati golongan Al-Arqam. Kalau begitu tidak perlu saya kritik saudara. Buang masa.
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

siap ada tarian lagi.....nie nasyid ke???biar betul....kelas kan nasyid zaman skrg kan.....berjubah bertudung labuh (yg perempuan)tp menari....setanding k-pop nampak....adakah nie cara islamik zaman skrg....fikirkan.....:)

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni lirik lagu 2...mmg noonsense
Power Kaabah…
Power Kaabah…
Power Kaabah…
Pasti ada dan telah ada…
Masakan Kaabah tiada power
Sedangkan sabun pun ada power
Power Allah itu di rumahNya


Rumah Allah di Ummul Qura
dialah yang menarik hati
ummat Islam seramai itu
untuk ke Kaabah


Kalau Kaabah tiada power
Hati-hati berbagai bangsa
ditarik ke Mekah dan Madinah
oleh siapa?
Kalau bukan Power Kaabah?


Semuanya datang kepada, Allah dan Rasulullah, Membawa kerinduan kepada Cinta Agung dan Kekasih Junjungan


Tapi mana Allah dan ke mana Rasulullah?
Mereka sudah tiada di sana dan di mana-mana
Baliklah hati Ummat Islam kekosongan
Dari Allah dan Rasul yang dicari tidak bertemu


Yahudi jelas melakukan khianat
Yakni memesongkan hati pengunjung Kaabah
Dari Allah dan Rasul kepada dunia seisinya


Allah dilenyapkan dari Kaabah
Kaabah jadi tiada power
Yang ada mengganti Yahudi dan Wahabi
Rasulullah diputuskan hubungannya dengan Kaabah


Jenuh mencari Nabi akhir zaman itu di kampungnya tiada berjumpa
Yahudi semadikan Nur Muhammad ke bumi tanah tumpah darahnya
Yang hanya ada udara Yahudi
Siapa yang menyedutnya terlupakan Allah
dan Rasul sama sekali


Power Kaabah…
Power Kaabah…
Power Kaabah…


Kini kembali bersama Abuya Al-Fatta At-Tamimi
keluar dari Kaabah berkat lambaian tangan isterinya
(ibu para Ikhwan) kepada Baitullah
Ketika Tawaf Qudum
Keluarnya Power itu bagaikan aliran elektrik
Sumbernya ialah roh Al-Qur’an hidup
Gabungan Roh Aurad Muhammadiah
Yakni Nur Muhammad bersama Roh Imamul Mahdi
Dan Roh Putera Bani Tamim
Itulah dia Power Kaabah
Abuya cetuskan untuk mengangkat Ikhwan menjadi orang Roh
Menjadi peribadi Agung
Ambillah…
Ambillah…
Power Kaabah…


Wahai saudara Rasulullah
Lambaikan tanganmu kearah Kaabah
Roh itu akan menyusup ke hatimu
Untuk disucikan ditingkatkan


Untuk sampai hatimu berubah
Berubah menjadi Kaabah
Maka Allah pun kekal dikenang
dan tidak akan putus lagi


Power Kaabah akan bebaskan Kaabah
Power Kaabah akan satukan Ummat
Power Kaabah akan kembalikan kedaulatan Islam
Menjadi Daulah dan Empayar Islam


Power Kaabah….
Ambillah…Power Kaabah…
Pakailah Power Kaabah…
Gunalah Power Kaabah…

Anonymous said... Best Blogger Tips

saad kun -ko ni awat bodo sgt ha???ni lagu nak memesongkan akidah.dorg mempertikaikan kwujudan Allah dan nabi Muhammad. ko bc btl2 dlu la lrik lgu 2 sblm ko memaki hamun. ko 2 yg BODOH sebenarnya

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa kaitan dgn sabun????ape kepelik.wtf..bodoh.ajaran sesat.rupa mcm org msia jer...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Al arqam sesat woiii

-mr fapson- (fake)

Anonymous said... Best Blogger Tips

sesat

kakcik

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

merepek la arqam ni tak habis2 lagi ke ajaran sesat ni?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Astaghfirullah

saad kun said... Best Blogger Tips

Minta maaf dan bawa bertenang semua. Ya, hamba akui memang hamba penyokong tegar. Hamba geram kerana bisnes hamba rosak sebab orang anti arqam.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni geng2 arqam bodoh lagi sesat

Anonymous said... Best Blogger Tips

@saad kun

wahai saad kun yg bangan lagi bodoh..ko x dengar ker baris2 lirik yg dia nyanyikan tu..dah terang2 sesat..

Anonymous said... Best Blogger Tips

memang sesat..

Anonymous said... Best Blogger Tips

rase cm nk lempag y nynyi lagu nie..muka macam alim xp sesat

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam macam....hehe

Danialdazza97 said... Best Blogger Tips

Haha sabun di bandingkan ngan kaabah?WTF??Arqam ni nampok benor nipu nya...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni bukan goglongan arqam yang ori...tp pecahan bekas arqam...diaorang ni kuat bab kerohanian...jd jangan salahkan Abuya...benda ni jadi lepas Allayarham meninggal dunia...

Dalang pada kesesatan sekarang nih adalah Isteri peninggalan arwah...UMMU JAH...

Anonymous said... Best Blogger Tips

http://khaulahattamimizone.blogspot.com/2012/11/power-kaabah-vs-power-sabun.html?m=1

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...