Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 6 April 2012

Superb : [Video] Teknologi Masa Depan Dari Google, "Project Glass" (5 Gambar)

Project Glass merupakan project masa depan yang sedang dibangunkan oleh syarikat Google. MEreka membangunkan idea untuk mencipta sejenis Goggle atau cermin mata yang dapat berkomunikasi, menunjukkan lokasi dan bermacam-macam lagi. Jom kita layan gambar dan video kat bawah ni. Superb..



google-glasses7
google-glasses4
google-glasses3
google-glasses5




p/s : Mungkin di masa hadapan kehidupan manusia dah tak macam sekarang. Semuanya bergantung kepada teknologi. Tapi project ni memang superb.

Sumber : Here


9 comments:

Norasyimah Saifullah said... Best Blogger Tips

wow

Anonymous said... Best Blogger Tips

adesssss

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

no 3..yes..kurang produktiv aku ari ni..kak nor..wow je..kesian

Anonymous said... Best Blogger Tips

salah ke norasyimah 2 kagum ngn teknologi..
ko la pling kesian...monyet foreveralone...

ben xii said... Best Blogger Tips

maka berlambak lah golongan yang malas

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

ala mangkuk..takan lah depan akak tu pun tunjuk hero..aku kesian bukan apa, tp sbb dia terlupa nak cakap 1st..tu yg aku kesian kan...kan dah kena label mangkuk, mangkuk

Haris said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Anonymous said... Best Blogger Tips

paling kesian the hell ada otak xda akal...
kata kt orang pndaii....
pdan otak monyet...prangai pun sama naek je ngn monyet..monyet kena sawan gila babi....

Anonymous said... Best Blogger Tips

cmner la dy leh trfikir projek cmtu ek,,,,msti kaye nye,,,org beli dyepunye idea,,,,

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...