Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 4 April 2012

Cute : [Video] Apabila Burung Kakak Tua Berbincang


Jom kita tengok video dua ekor burung kakak tua sedang bercakap sesama mereka. Cute!! Siap kissing lagi.. Layan~~


p/s : Ntah apa la yang diorang bincang tu.. pasal kawen kot.. hoho..

Sumber : Here

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

cool nyer...

ezrieana said... Best Blogger Tips

comeyyyyy

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

1st

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

eh..apasal aku bukan 1st...ADMIN TOLONG SILA SEMAK COMMENT BOX SOUDARA! AGAKNYA ADA BUGee

Anonymous said... Best Blogger Tips

@thehellwiththeworldtoday-_-1st

MENYEMAK LAH KAU BABI!! MCM BUDAK2! G MAMPOS AH MKE KAU

P-zan said... Best Blogger Tips

pe benda ko merepek ni the hell.komen ah elok skit..btul ah...wat menyemak ah ko ni...g ah berambus sana..ko xda kt sni pn xpe .wt menyemak mata...

Anonymous said... Best Blogger Tips

to ADMIN ASG, macam mane kau buat meter pengunjung tu non stop ye nombor tu naik??macam blog jejariruncing (ex tunang apek) tu haaaa.
nak kate ramai tengok blog ni, x de la se-informative blog lain.

akustressgiler said... Best Blogger Tips

la...ko pcya knp? tu saje2 je..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tanye siap perli tu..tapi tu la..nk jadi bloger hebat ni bukn senang...keep on rockin' ASG.. btw.. brung kakak tua ni mcm burung bayam.. :O

TheCarbineKing said... Best Blogger Tips

@http://www.blogger.com/profile/13151610704768641277 >> mmg mongok!!!!!!!
fap!fap!fap!

TheCarbineKing said... Best Blogger Tips

@thehellwiththeworldtoday-_-1st mongok!!!!!!!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

comel gile.. =)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...