Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 3 April 2012

OMG : Julia Perez Bakal Berkahwin Dengan Ustaz? (2 Gambar)


Selepas hubungannya dengan pemain bola sepak kelahiran Argentina, Gaston Castano putus kerana tidak mendapat restu dari ibunya, Julia Perez (Jupe) dikatakan akan berkahwin dengan pilihan ibunya iaitu seorang ustaz. 

Dipetik dari akhbar Harian Metro, khabar angin yang mengatakan ibunya, Sri Wulansih sedang berusaha untuk menjodohkan Jupe dengan seorang ustaz sudah tersebar dan menjadi bualan orang. Namun sehingga kini, identiti ustaz tersebut masih belum diketahui.

Tercetusnya khabar angin tersebut telah membuatkan ramai yang beranggapan Jupe yang sentiasa tampil seksi di khalayak ramai akan berubah menjadi sopan jika dia berkahwin dengan ustaz nanti.

Namun bintang filem "Rumah Bekas Kuburan" itu menyatakan pendiriannya bahawa dia tidak akan bertudung dan berpakaian sopan hanya kerana menjadi isteri ustaz.

"Saya akan bertudung hanya kerana Tuhan,"katanya.

Jelasnya lagi, buat masa sekarang, dia tidak akan menukar penampilannya. Jika ustaz itu mencintainya, dia perlu menerima dirinya yang sebenar, termasuklah cara penampilan,
p/s : Ish3.. semoga minah ni insaf... 
Sumber : Here

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ceh,Pelacur pun ada hati nk kawen dgn ustaz..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bagusssss...kawen ngn ustaz....jenoh kepong minah liaq nieyh....=,=

Anonymous said... Best Blogger Tips

ustaz tu pn muslim ke? atau 'ustaz' utk agama dorang?

arghh.. kalo ya pn ustaz muslim, takde pmpuan lain ke nak minang... erk.

eh kejap. jupe ni muslim ker...

lbh senang cakap, die ni pelakon org mane. aku tak up-to-date citer2 artis ni. haha.

Anonymous said... Best Blogger Tips

She's a cheap BITCH!!!!oh my!!! oh my!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

die kate , die akn ubah penampilannya kerana Tuhan tapi boleh ker hidayah tu datang klu pendirian die tetap xnk menutup aurat .. ades !

Anonymous said... Best Blogger Tips

bertudung hanya kerana tuhan? die ni islam ke? manede agama lain bertudung.. erkk... tattoo cun siak....gilerr ah jupe.. huhu

ben xii said... Best Blogger Tips

dia islam . mak dia yang nak jodohkan dia dengan ustaz . semoga beliau mati cepat . aha

Anonymous said... Best Blogger Tips

jangan2 ustaz syiah tak? O.o

Anonymous said... Best Blogger Tips

Die muslim????? Ya Allah...aku ingatkan die ni kristian@Hindu macm org kt Bali tuh..Coz selamber badak cacah tatu kat badan die...Nak kawen ngan Ustazz???? Kena pikir banyak kali la...niat mmg baik kalo nak mngubah seseorang tp kalu diri sendiri x berubah x guna kawen...Doakan moga2 menerima hidayah dari Allah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jadi ustaz dah ada da pakej cium bau syurga..tp kalo ngan minah ni..tempah tcket ke lain la jwp nya ustaz nt kalo x pandai memimpin...

Anonymous said... Best Blogger Tips

huh! mcm2 minah ni.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tuh urusan dye dgan tuhan .. tuhan yg tentukan segala2 nye .. kita hanya mampu menegur kelakuan dye shaja dan memperbetulkan keadaan dye .. urusan dOsa tuhan yg uruskan .. bukan kita ..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...