Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 4 April 2012

WTF : Kempen Hormati Golongan Gay Di Guangzhou (5 Gambar)

Berikut merupakan gambar-gambar ketika perhimpunan gay yang dianjurkan oleh golongan gay di Guangzhou. Mereka melakukan kempen "Hormati Golongan Gay" dengan bercium di khalayak ramai. WTF??






P/s : Sori beb.. aku bukan nak discriminate, tapi aku takkan respek orang yang suka cucuk lubang belakang. sorry to say.

Sumber : Here




19 comments:

ben xii said... Best Blogger Tips

GAY BABI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1ST

Anonymous said... Best Blogger Tips

buat nak hormat golongan camni..?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Giler..

ikan bilis said... Best Blogger Tips

fuuuu..yeah!

azu said... Best Blogger Tips

Kepala abah kau nak respect benda ni??Bodoh ke apa diorang ni?

Anonymous said... Best Blogger Tips

romeo must die, gay must die first!

nisa1694 said... Best Blogger Tips

semoga dilaknat Allah mereka itu

Anonymous said... Best Blogger Tips

huh! geli!

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak hormat kepala anjing dia..taraf pun lebih rendah dari anjing kurap..mampus lagi baik

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

ynag gay2 ni tak yah nak repost lah admin..buat sakit bontot jer

Anonymous said... Best Blogger Tips

^ GAY YNAG

Anonymous said... Best Blogger Tips

f u the hell!

Neo said... Best Blogger Tips

Tak cucuk belakang pon ko tak boleh respect dengan kaum sejenis sebab HARAM disisi agama!! Melainkan fikir nak lepak kat neraka time akhirat, baru la ko boleh sokong. This is not about discriminate, this is about rules from Allah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

bila dunia semakin hancur , datanglah dajjal2 nk menyesatkan dunia antaranya macam ni laaa ... Ya Allah kau buka kanlah pintu hati mereka moga2 daat kembali ke jalan mu .. AMIN ..

Anonymous said... Best Blogger Tips

KALAU BERLAKU DEPAN AKU...AKU SEPAK TERAJANG LIBAS DUA2 EKOR NII...KASI MATI, SEBAB DARAH ORANG MACAM NI HALAL DITAMATKAN DI MUKABUMI ALLAH INI... ! TAKBIRRR...!

nikzawahir said... Best Blogger Tips

mmg sah kena laknat...nauzubillah...

TheCarbineKing said... Best Blogger Tips

fap!fap!fap!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

@TheCarbineKing babi punyer gay!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kenapa sakit bontot si hell... baru selesai di cucuk ke... 1st... korok mu smua

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...