Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 6 April 2012

WTF : Apabila Remaja Terlalu Gersang Di Tangga Apartment Sekitar Singapura (8 Gambar)

Apabila Remaja Terlalu Gersang Di Tangga Apartment Sekitar Singapura.
Seorang penghuni apartment sekitar Singapura yang tengah mencuci pinggan terkejut melihat aksi gersang pasangan remaja ini di apartment seberangnya. Mereka langsung tidak hiraukan orang di sekitar apartment tersebut. Apa dah jadi dengan ramaja dunia sekarang? Ini bukan sahaja di negara jiran tetapi juga berlaku di negara kita. 



 via : stomp.com.sg

18 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st yeahhi main main main main

are din said... Best Blogger Tips

o.O

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

dafukkkkk!!!!!!!!!4fth la..woi g smayang jumaat la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

spe yg komen bawah aku nie mmg bodoh.admin pic x clear apsal.

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah bnyk post2 yg bruk tntng singapore...orng singapore x mrah ke admin?

Anonymous said... Best Blogger Tips

kamere murah...

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

=,=' banyak nya anon..maybe anon yg sama..buduh!..srg kedah, sorg nokharoom, sorg korok mu, sorg kalau taip mesti nak caps lock (lupe takde baruan tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku x nmpk apa2..snap pkai kamera nokia3310 apa

DOWNLOAD The Flying Swords of Dragon Gate (2011) DI SINI
DOWNLOAD Mission Impossible 4 : Ghost Protocol (2011) DI SINI
DOWNLOAD The Darkest Hour (2011) DI SINI

Anonymous said... Best Blogger Tips

THEHELLWITHTHEWORLDTODAY HANG LA NOKHAROMMMMM

Anonymous said... Best Blogger Tips

pukimak ko the hell

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

ko ni masalah apa nak caps lock ah beruk..sakit mata org membaca..org2 sini bukan nya pekak buduh..kalau nak emo pun sebijik dua caps kira ok lg..ni semua nak caps, mak ko tak ajar ke mcm mana nak tutup caps atau sbtg jari ko kudong..kesian

Anonymous said... Best Blogger Tips

dunia nak kiamat -_____-

ben xii said... Best Blogger Tips

lol

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia snap guna kamero hp je laa , bukan nikon !!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bnyk kat spore mcm nie pasal spore takda kebun kelapa sawit.hehehe...

Anonymous said... Best Blogger Tips

THWTWT ; LANTAK LA AKU NAK CAPS KE XNK..KEYBOARD AKU,AKU PNYE SKE LA..X SKE JGN BACE NOKHAROMMM PNYE BEROK.XDE TAMADON.

Anonymous said... Best Blogger Tips

@thehellwiththeworldtoday-_-1st
kau bodoh
KAU BODOHHH

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...