Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 3 April 2012

WTF : Lumpuh Tidak Menghalang Lelaki Ini Untuk Merogol


KUALA TERENGGANU – Seorang pemuda yang lumpuh dari pinggang ke kaki dihadapkan ke Mahkamah Sesyen di sini hari ini kerana dituduh merogol seorang pelajar berusia 15 tahun sebanyak tiga kali pada November tahun lepas.

Mohd Sapawi Ismail, 27, yang terpaksa berkerosi roda ketika dihadapkan di hadapan Hakim Zainal Abidin Kamarudin, merupakan bekas tenaga pengajar aktiviti selam skuba sebelum mendapat penyakit lumpuh pada tahun 2010.

Bagi pertuduhan pertama, Mohd Sapawi didakwa merogol pelajar itu di rumahnya di Kampung Beting Lintang di Kampung Raja, Besut, antara 8 malam dan 11 malam 27 Nov lepas.

Bagi pertuduhan kedua dan ketiga, dia dituduh mengulangi perbuatan itu pada 28 dan 29 Nov di sebuah rumah berdekatan rumahnya antara waktu yang sama.
Tiada pengakuan dicatatkan.

Pendakwaan dilakukan oleh Timbalan Pendakwa Raya, Zul Fazliah Mahmud manakala Mohd Sapawi tidak diwakili peguam.

Zainal Abidin menetapkan 25 April ini bagi tarikh sebutan semula kes dan tiada sebarang jaminan ditawarkan kepada tertuduh. – Bernama
p/s : Ish3.. insaflah sebelum terlambat.. 
 Sumber : Here

22 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

bila nafsu dh menggila..astagha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

nie suka sama suka punya kes laaaa
sudah lumpuh nk rogol mcm mana??
wartawan nie pn satu BEBAL gak.letak tajuk berita x guna otak.bodoh nk mampus!

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku setuju dgn anon 19:04,ni kes suke sama suke gamaknye tp disebabkan bdk pompuan tu 15 taun & dah kantoi dgn mak bapak bdk pompuan tu,jd kes rogol le..keluarga mana yg sanggup nk b'menantukan org lumpuh..nak2 plk bdk pompuan tu xabis blajo lg.wartawan plk stendet la nk kasi tajuk kencang2..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tula .. suke same suke laaaa ...

klu betol laa , kasi keterangan yg mendakwa lelaki ni rogol pompuan ni dgn cara cmne .. ??

melainkn klu pompuan tu terbabit gak sekali .. kannn

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh anon2 kat atas ni.da die main dgn budak bawah umur.mmg nme die rogol.ko nk letak ape kat headline.berzina?bangang.

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku cm tak rase laki ni yg 'merogol', sbb kalo ya pn alat dia terangsang, tp mampukah dia 'menggerak' kan tubuh dia utk 'buat' bende tu? melainkan kalo si pmpuan nye yg 'naik' dia dan 'bergerak'. Hmmm... dan adakah lojik org lmpuh rogol? ni msti kes suka sama suka ni, kalo pmpuan tu tak rela, lama dah dia boleh tendang laki tu dan lari sbb laki tu lumpuh. Ni sbb kes bawah umur la ni.

ceh, tak boleh blah pnya ayat tapis. Heh.

Anonymous said... Best Blogger Tips

minah 2 yg rogol laki 2 la macam mana laki 2 nk masukn batang dia main hempap betina 2 kaki dh lumpuh xleh nk wt skill lain lah kalau minah 2 tenggek dia skill goyang gerudi

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 3 April 2012 19:27,

ko pehal butthurt??ko wartawan ke?
wartawan zaman skrang mmang x de etika.buat ayat or headline mengaibkan.jawab la kat akhirat sok ye

Muhammad ali said... Best Blogger Tips

xpadan cacat..bodo la pulak

Anonymous said... Best Blogger Tips

lumpuh dr pinggang ke kaki..tp blh lak kotek die naik ye..muahahaha

ben xii said... Best Blogger Tips

asal kote dia tak lumpuh skali . adui

In My Heart said... Best Blogger Tips

mcm x masuk akal je..aku rse laki ni difitnah kot..mungkin sbb cinta tak berbalas kot..hehehhe bg aku ade masuk akalnye jgk comment2 kat atas ni..mustahil laki ni bleh buat mcm tu,n klaw betul pon,nape girl tu x blasah je laki ni..dh tu laki ni lumpuh dr pggang ke kaki..ntah2 dh mati pucuk...ekkekekke bleh ke buat semua tu?huhuhuuhu

is_isaac said... Best Blogger Tips

lumpuh pun boleh merogol ke? kenapa mangsa tak melawan..hermmm.konpius gak nie, huhu

Anonymous said... Best Blogger Tips

tul tu...lumpuhnye dr pinggang ke bawah...cemane la die nak merogol ek???pompuan tu lau umuq bawah 6 taun tu bleh r diterime pakai...tp ni da 15 taun kot...bleh jerk die terajang ker..gigit ker..ape ke..yg penting die dpt lepaskan diri die...!!! ADOYAI!!! macam-macam..!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

maknanya si pompuan tulah yang merogol lelaki, bukankah begitu? tak pasal-pasal masuk penjara dan kena 15 sebatan. sakit wooo!

Mama HannahHakimHayfa said... Best Blogger Tips

menyampah aku baca artikel nih...serius weh.. Banyak yang tak logik!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Korang nie x paham dgn undang2 negara ke? Seks with underage di kira rogol la. X kesah suka sama suka atau tidak.

Anonymous said... Best Blogger Tips

lumpuh lutut ke bawah..nak claim socso..time naik nafsu boleh diri kejap..ha ha

Anonymous said... Best Blogger Tips

tula aku dengar semalam kat berita takkan la pommpuan tu tak dapat tolak laki tu..dah sah sah laki tu lumpuh...ala pompuan tu dah feel.dia baring kan laki tu pastu dia lah yg bergerak

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 16:13

mmg sumer org tau buat seks bawah umur, mmg dah kira kes rogol, suke same suke ke, etc ke. Tp saje je nak cakap dr sudut bukan undang2 mesia ni. Hahaha mmg kes suke same suke la ni atau fitnah etc, TP mcm mustahil kalo perempuan tu tak cuba terajang ke nak lepaskan diri. aiii, menunjukkan ape la nak jadik dgn budak2 skrang ni. Nauzubillah!

Aifa Afiqah Sulaiman said... Best Blogger Tips

spinal cord injury (paraplegia) macam tak logik jep laki ni merogol..huhu...mesti kes suka sama suka ni..huu dunia..dunia...

Suraya Sue said... Best Blogger Tips

ntah2 pompuan tu jadi kan lelaki tu pak sanggup je.. dia buat dgn org lain pastu tuduh lelaki tuu wat...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...